Dziękujemy!
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Adrianna Kubik-Przybył, pełniąca dotychczas funkcję content marketing directora w They.pl, dołączyła do zarządu spółki. W nowej roli pokieruje obszarem kreacji, strategii i content marketingu.
Kubik-Przybył dołączyła do zarządu, w którym zasiadają: Marcin Solecki, prezes spółki i Maciej Miszczuk, wiceprezes. Na nowym stanowisku – jako business director – zarządza obszarem strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO, złożonym z kilkudziesięciu specjalistów oraz managerów.
Do tej pory Kubik-Przybył samodzielnie zarządzała marką Contented by They.pl prowadzącą projekty z zakresu marketingu treści dla kluczowych klientów agencji. Na przestrzeni kilku lat Kubik-Przybył zbudowała kilkunastoosobowy zespół content designerów, copywriterów, content managerów i PR-owców, a marka Contented by They.pl tylko od początku 2018 roku rozpoczęła realizację kilkunastu nowych, długofalowych projektów contentowych dla klientów z segmentów FMCG, beauty oraz home&design.
Kubik-Przybył jest związana z They.pl od kwietnia 2014 roku, a z branżą od ponad 7 lat. To autorka licznych eksperckich artykułów oraz opracowań dotyczących content marketingu i komunikacji digitalowej, członkini Jury MIXX Awards 2017 i 2018 oraz Rady Programowej Forum IAB 2018, a także prelegentka branżowych wydarzeń (Mixx Awards Conference, Internet Week).
They.pl to agencja digital marketingu realizująca działania w zakresie komunikacji marketingowej w internecie, reklamy online, performance marketingu oraz e-commerce. Współpracuje m.in. z takimi markami jak: AccorHotels, Bridgestone, Candy, GO Sport, Hoover, Peugeot, RTV Euro AGD, Tubądzin.
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.