Agencja They.pl odpowiedzialna za kampanię nowych produktów Lirene

Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet. Marka w swoich komunikatach podkreśla, jak ważna w procesie produkcji staje się troska o środowisko naturalne. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl.

Lirene Natura – innowacyjna linia produktów marki Lirene – jest tworzona przez kobiety dla kobiet. To ukłon w stronę ekologicznych rozwiązań.

Kosmetyki zawierają ponad 95% składników organicznych pochodzenia naturalnego. Marka rezygnuje również z celofanu na rzecz zrównoważonych opakowań. Wybrane produkty z linii Lirene Natura są także certyfikowane przez Ecocert (międzynarodowe niezależne stowarzyszenie zajmujące się m.in. kontrolowaniem jakości kosmetyków naturalnych i ekologicznych).

Naturalny charakter nowej linii produktów został podkreślony także poprzez współpracę z Fundacją Łąka, zajmującą się ukwiecaniem przestrzeni miejskich. W ramach działań za każde zdjęcie wrzucone na Instagram z hasztagiem #lirenenatura, marka Lirene przekaże złotówkę na stworzenie wyjątkowej, miejskiej Łąki Lirene. Za koncepcję konkursu odpowiada They.pl.

Agencja They.pl, obok przygotowania konceptu kreatywnego i strategii komunikacji linii kosmetyków Lirene Natura, odpowiada ponadto za prowadzenie kampanii online, w tym również realizację działań w mediach społecznościowych i influencer marketing.


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji