Być kobietą... w kampanii reklamowej. Adrianna Kubik dla Magazynu Online Marketing

Jak polskie marki przełamują tematy tabu związane z kobiecym zdrowiem i ciałem? W najnowszym wydaniu Magazynu Online Marketing ukazał się ekspercki artykuł Adrianny Kubik o kampaniach reklamowych skierowanych do kobiet.

Wokół kobiecego zdrowia narosło wiele mitów, a tematy tabu z tym związane wcale nie są chętnie poruszane w dyskursie publicznym. Czy według polskich marek okres nadal jest niebieski, a o menopauzie nie mówi się wcale? Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się więcej!


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji