Marketer+: Jak tworzyć kreacje wizerunkowe i kreacje sprzedażowe do działań online?

Aleksandra Berka, Creative Copywriter w They.pl

Jak tworzyć kreacje wizerunkowe i kreacje sprzedażowe do działań online?

Granica między kreacjami produktowymi a wizerunkowymi obecnie bardzo się zaciera. Trudno wyobrazić sobie display, który nie wpływa na świadomość marki, lub wizerunkowe wideo nieoddziałujące na sprzedaż.

 

Pełny artykuł można przeczytać na:
https://marketerplus.pl/teksty/artykul-z-wydania-drukowanego/jak-tworzyc-kreacje-wizerunkowe-i-kreacje-sprzedazowe-do-dzialan-online/


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji