MIXX Awards 2017 - jak oceniają zgłoszenia sami nominowani?

Gala rozdania nagród Mixx Awards 2017 odbędzie się 30 listopada. W związku z tym zapytaliśmy nominowanych w konkursie, jak oceniają oni swoją kategorię i pozostałe zgłoszenia, a także dlaczego uważają, że to właśnie ich projekt powinien wygrać.

Mikołaj Salecki
Digital Media & Performance Marketing Director w They.pl

W branży płytek ceramicznych, kupowanych wyłącznie offline, udowodniliśmy, że internet sprzeda każdy produkt, a efekt ROPO (Research Online – Purchase Offline) naprawdę działa. Kampania prowadzona wg. modelu Digital Customer Buying Journey, bazująca na synergii świata online i offline, wygenerowała spektakularne wyniki oraz zwrot z nakładów na reklamę, o których więcej opowiemy na konferencji Mixx już 30 listopada. Udowodniliśmy, że internet sprzeda każdy, nawet najbardziej wyszukany produkt oraz zmieniliśmy podejście do problematyki ROPO. Jesteśmy z tego dumni. Co istotne, przyjęte przez nas rozwiązanie jest modelem skalowalnym, które można wdrożyć nie tylko w Polsce, ale również na rynkach zagranicznych.


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji