Dziękujemy!
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Adrianna Kubik-Przybył, Content Marketing Director w They.pl
Najważniejszy sukces 2017
Największa porażka 2017
Kampania świadomościowa GIS „Mądra dziewczynka pilnuje drinka” umacniająca krzywdzące stereotypy i pozwalająca na przenoszenie winy ze sprawcy na ofiarę gwałtu.
Najważniejsza zmiana w 2017
Marki szukają nowych pomysłów na influencer marketing, który kolejny rok z rzędu jest bardzo popularnym trendem. Najważniejszym wyzwaniem jest znalezienie sposobu, w jaki influencer zostaje zaangażowany do kampanii oraz określenie jego roli w projekcie. Po pewnym zachłyśnięciu się tym typem działań w budowaniu strategii content marketingowej marki rozważniej podchodzą do tematu.
Najważniejsze wydarzenie w 2017
Sukces „Fearless Girl” na festiwalu w Cannes.
W tym roku w marketingu bardzo silnie obecna była tematyka kobieca. Po aktywności marek takich jak Dove, Organic Valley, Always, Under Armour przyszła pora na kolejne świetne projekty skupiające się na roli kobiet we współczesnym świecie np.:
Warto pamiętać, że media zdominowała także debata wokół akcji #metoo. W tym roku w swoich działaniach marki podejmowały również inne kwestie społeczne, takie jak: tożsamość kulturowa, niepełnosprawność, starzenie się społeczeństwa czy niepłodność.
Najciekawsze trendy w 2017
Najtrudniejsze wyzwania w 2017
Content marketing w dobie fake news.
Najciekawsza kampania/akcja 2017
Bez dwóch zdań „Fearless Girl”. Zaskakująca w prostocie i skuteczności, zawstydzająca dla środowiska biznesowego wzbudziła podziw na całym świecie. Nieustraszona dziewczynka stała się symbolem siły kobiet nie tylko w biznesie, ale także dużo szerzej, o czym świadczą tysiące.
Ocena obecnej kondycji branży
Kolejny rok z rzędu mogę powiedzieć, że content marketing ma się dobrze. Na polskim rynku w tym roku ponownie obserwowaliśmy wzrost liczby ważnych projektów o charakterze content marketingowym, takich jak: IKEA, Wyborowa, Tymbark czy Allegro.
https://nowymarketing.pl/a/16831,nowymarketing-podsumowuje-rok-2017-content-marketing-cz-2
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.