Dziękujemy!
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Adrianna Kubik-Przybył, business director w They.pl, w najnowszym numerze magazynu Online Marketing opowiada o pięciu sposobach na budowanie marki online, zaczerpniętych prosto ze świata Digital Native Vertical Brands.
Czy spotkałeś się z terminem Digital Native Vertical Brands? Autorem tego pojęcia jest Andy Dunn, który w 2007 roku założył markę Bonobos, uznawaną za jedną z pierwszych DNVBs. Obecnie Dunn jest szefem obszaru digital marek odzieżowych w Walmarcie, który w 2017 roku kupił markę Bonobos za 310 milionów dolarów.
Jednym z lepszych przykładów DNVBs jest także Dollar Shave Club znany z kontrowersyjnej reklamy z udziałem prezesa firmy – ta sama marka, za której kupno Unilever zapłacił miliard dolarów. To także założona przez Emily Weiss firma kosmetyczna Glossier, osiągająca przychody rzędu 100 milionów dolarów rocznie.
Czy wiesz, że w USA DNVBs rozwijają się 3 razy szybciej niż standardowy podmiot z segmentu e-commerce? Nie bez powodu są uznawane za the Next Big Thing!
Zacznijmy jednak od początku – czym są DNVBs?
Tym terminem określamy marki o charakterze digital native, czyli te, które stawiały pierwsze kroki w sieci, a ich model działania można nazwać wertykalnym, czyli zupełnie eliminującym pośredników na drodze do bezpośredniego dostarczenia produktu/usługi do konsumenta. Marża na produktach lub usługach oferowanych przez DNVBs może być 2–3 razy większa w porównaniu do segmentu e-commerce, co skutecznie przyciąga do nich grono zainteresowanych inwestorów.
4 najważniejsze cechy DNVBs:
Dynamiczny rozwój DNVBs stawia wyzwania przed segmentem retail oraz e-commerce, a także rzuca nowe światło na tematykę budowania marek online. Dlatego szukając inspiracji dotyczących budowy marki online, warto śledzić, co dzieje się w świecie Digital Native Vertical Brands.
Cały artykuł można znaleźć na stronie: https://o-m.pl/artykul/piec-sposobow-na-budowanie-marki-online-zaczerpnietych-prosto-ze-swiata-digital-native-vertical-brands
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.