Dziękujemy!
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Sylwia Markiewicz, Deputy Social Media Director w They.pl, opowiada na portalu Nowy Marketing o tym, jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników social mediów oraz sprawić, żeby marka efektywnie wyróżniała się na tle innych.
O zaangażowaniu w social mediach słyszymy cały czas. Jak je zwiększyć, które narzędzia wykorzystać, jak sprawić, by marka wyróżniała się na tle innych? Na te pytania nie ma jednoznacznych odpowiedzi. Są jednak sposoby na zwiększenie zaangażowania, które można zamknąć w trzech słowach: nauka, obserwacja i testowanie. W końcu bez poznania swojej grupy docelowej, analizowania reakcji użytkowników na publikowane treści i wdrażania nowych rozwiązań nie da się stworzyć angażującego contentu. Każdy, kto choć trochę zna specyfikę social mediów, wie, że czasy, gdy czerwone tło na kreacji zwracało uwagę, a tekst bił po oczach, dawno już minęły. Jak w takim razie angażować użytkowników w codziennej komunikacji?
Zasada 1: Naucz się swoich odbiorców
Zanim w Twojej głowie zaroi się od pomysłów, poznaj dobrze grupę odbiorców, do których będziesz kierował treści. Pomyśl, jakim językiem mówi Twój klient, czego szuka i oczekuje. Postaraj się używać prostych ścieżek komunikacyjnych, bez skomplikowanych i niejasnych zdań. Stwórz sobie poszczególne persony, a nawet grupy, i zastanów się, jaki komunikat wysłałbyś do każdej z nich. Dzięki takiej analizie będzie Ci łatwiej przejść do kolejnego etapu i tworzyć treści, których oczekują odbiorcy.
Ilustracje 1: Przykłady postów na jednym profilu skierowane do dwóch różnych grup docelowych
www.facebook.com/rtveuroagd/photos/a.325100204174519/3188739011143943/?type=3&theater
www.facebook.com/rtveuroagd/photos/a.325100204174519/3212082168809627/?type=3&theater
Cały artykuł można przeczytać na stronie: https://nowymarketing.pl/a/23132,social-media-wanna-have-fun-dzialania-i-narzedzia-wplywajace-na-wzrost-zaangazowania
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.