Dziękujemy!
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Agencja digital They.pl zyskała 4 nominacje do Google Premier Partner Awards 2017 oraz stanęła na podium jako „top 3” w kategorii Video Innovation regionu EMEA. 28 września przedstawiciele agencji reprezentowali Europę, Bliski Wschód i Afrykę na gali Google Partner Summit w Nowym Jorku. O kulisach nagrodzonych kampanii i korzyściach posiadania statusu Premier Google Partner opowiada Mikołaj Salecki, Digital Media & Performance Marketing Director w They.pl
They.pl to agencja digital marketingu. Na jakich obszarach skupiają się jej działania?
W They.pl zajmujemy się szeroko pojętym marketingiem cyfrowym (którego dużą częścią jest marketing internetowy). Oznacza to działania komunikacyjne on+offline, budowę i realizację strategii sprzedaży online (e-commerce), wdrażanie strategii/filozofii omnichannel, a także kampanie reklamowe 360.
Realizujemy projekty w taki sposób, aby zapewnić możliwie najlepsze doświadczenie konsumenta z firmą czy marką, dla której pracujemy. Łączymy wszystkie kanały komunikacji w jeden spójny ekosystem za pomocą opracowanego przez nas modelu prowadzenia działań, opartego na pełnym customer journey. To oznacza, że jeśli klient końcowy nie korzysta z cyfrowych kanałów sprzedaży, musimy sprostać wymaganiom i przygotować dodatkowe strategie dotarcia. Mówiąc wprost – jesteśmy obecni z przekazem reklamowym na każdym etapie „wędrówki” takiego konsumenta.
Do ważniejszych usług naszej agencji należą te przydatne na gruncie e-commerce. W trakcie ostatnich 2 lat rozbudowaliśmy bardzo mocno nasze kompetencje, zatrudniliśmy najlepszych specjalistów w swojej dziedzinie (m.in. od analityki biznesowej, UX, performance marketingu, RTB, content marketingu, social media oraz kreacji), ciągle się rozwijamy.
W zeszłym roku uruchomiliśmy m.in. usługę E-commerce Growth Management, skupioną wokół budowania sprzedaży wśród firm zajmujących się sprzedażą internetową (e-commerce). W ramach działania realizujemy również usługi konsultingowe w procesach transformacji cyfrowej przedsiębiorstw – pomagamy im zwiększać skalę biznesu poprzez działania marketingowe i sprzedażowe online.
W zasadzie wszelkie kompetencje budujemy wewnątrz agencji – nie zlecamy usług na zewnątrz (lub bardzo rzadko). To stwarza niesamowite możliwości rozwoju wewnątrz organizacji, zwiększa jej wartość i potencjał do realizacji najtrudniejszych projektów, a przede wszystkim utrzymuje bardzo szybkie tempo działań. Dodatkowo posiadamy własne zaplecze technologiczne, m.in. zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy autorskie technologie do badania sprzedaży czy prowadzenia działań opartych na eCRM i marketing automation (automatyce marketingu) w całym omnichannel.
Agencja posiada status Premier Google Partner. Jakie wyzwania musieliście pokonać, by zdobyć ten certyfikat?
Premier Google Partner to aktualnie najważniejszy program oraz status dla współpracujących z firmą Google partnerów reklamowych, stworzony, żeby wyróżnić te o najwyższej jakości, które w ramach szerokiego portfolio prowadzonych kampanii reklamowych zapewniają swoim klientom najlepsze możliwe wyniki oraz spełniają wysokie wymagania certyfikacyjne. W ten sposób Google wyróżnia agencje, które szczególnie rekomenduje jako rzetelnego i profesjonalnego partnera biznesowego.
Dodatkowo w programie wprowadzono ścisłe specjalizacje, przyznawane agencjom posiadającym największe doświadczenie w danym typie działań. Pomaga to w zidentyfikowaniu partnera, który dysponuje rozległą wiedzą z zakresu rozwiązań reklamowych oraz zaprezentował zwiększenie wyników w prowadzonych działaniach. W programie dostępnych jest aktualnie pięć specjalizacji:
Jako nieliczni zdobyliśmy oraz utrzymujemy wszystkie pięć specjalizacji.
Jakie korzyści daje ten status? Oczywiście poza możliwością udziału w Google Premier Partner Awards.
Z pewnością cały program Premier Google Partner to kolejny krok w stronę identyfikowania najlepszych agencji w Polsce i na świecie. Bardzo się cieszę, że nasza agencja znalazła się w tak elitarnym gronie najlepszych z najlepszych. Dzięki temu m.in. jesteśmy lepiej rozpoznawalni na rynku, bierzemy udział w różnych konkursach wewnętrznych, mamy dostęp do badań mediowych prowadzonych na całym świecie, a co ważne – wgląd do najnowszej technologii reklamowej i e-commerce niedostępnej dla innych reklamodawców, również we wczesnych wersjach testowych.
Jedną z dodatkowych korzyści uczestnictwa w programie stanowi m.in. możliwość wchodzenia w bliższe relacje biznesowe z jedną z najważniejszych i najbardziej doświadczonych firm na świecie, w tym również poznawanie najnowszych produktów czy technologii.
They.pl zostało nominowane do prestiżowej nagrody Google Premier Partner Awards 2017 w czterech kategoriach. Jakie kampanie zostały nagrodzone? Na czym polegała ich oryginalność? O czym świadczy takie wyróżnienie?
AmeriGas, Dekoria.pl, Tubądzin i Candy to projekty realizowane przez naszą agencję, które otrzymały nominacje w konkursie Google Premier Partner Awards 2017. Otrzymaliśmy również wyróżnienie i podium za kampanię wideo przeprowadzoną dla marki Candy.
Wszystkie zgłoszone prace stanowiły wypadkową przemyślanych działań, które realizujemy w naszej agencji. Przykładowo w kampanii dla firmy AmeriGas, nominowanej w kategorii „Display Innovation”, udowodniliśmy, że gaz płynny można „swobodnie” sprzedawać w internecie za pomocą działań opartych na reklamie banerowej – display (co wydaje się w założeniu nierealne, jeśli uwzględnimy specyfikę samego kanału display, który ma zadanie budować wizerunek firmy czy marki). Pokazaliśmy, że perfekcyjnie zaplanowane hipertargetowane działania potrafią sprzedać w cyfrowym świecie każdy produkt lub usługę. Czemu ta kampania jest wyjątkowa? Uważam, że doskonale zaplanowaliśmy działania, analizując wcześniej personę kampanii reklamowej – jej płeć, wiek, potrzeby, lokalizację czy profil behawioralny. Uwzględniliśmy również jeden z takich czynników jak podwyżki cen gazu i potrafiliśmy to wykorzystać w działaniach niemal w czasie rzeczywistym.
W projekcie realizowanym dla sklepu Dekoria.pl, nominowanym w kategorii „Growing Businesses Online”, z którym współpracujemy od kilku lat, pokazaliśmy niesamowite wzrosty w osiąganych przychodach i średnich wartościach zamówienia (rok do roku / Y2Y średnio o kilkadziesiąt procent). Udowodniliśmy, że prowadzenie „kampanii” bez elementu biznesowego nie ma żadnego sensu i tylko współpraca na poziomie klient – agencja oraz agencja – klient tworzy relacje win-win.
W działaniach dla firmy Tubądzin, projekcie nominowanym w kategorii „Mobile Innovation”, pokazaliśmy, że płytki łazienkowe potrafimy sprzedawać przez internet i to w dodatku za pomocą smartfonów. Dodatkowo możemy mierzyć taką sprzedaż w salonach stacjonarnych za pomocą specjalnie zaprojektowanego i wdrożonego systemu CRM. Udowodniliśmy działanie efektu ROPO na konsumencie (Research Online, Purchase Offline).
Natomiast 7 września podczas uroczystej gali Google w Dublinie otrzymaliśmy wyróżnienie dla kampanii wideo zrealizowanej dla marki Candy, która znalazła się wśród trzech najlepszych w kategorii „Video Innovation Award”. Niemiernie cieszy mnie wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie, ponieważ stanowi potwierdzenie jakości osiąganych wyników przez naszą agencję. Działania okazały się ogromnym sukcesem i zrealizowały cel biznesowy, czyli zwiększenie sprzedaży produktów z wykorzystaniem sieci partnerów. Skutecznie konkurowaliśmy z największymi graczami RTV/AGD na polskim rynku, a także osiągnęliśmy efekt synergii kampanii online i działań w ATL (TV). To dla nas naprawdę duży sukces.
28 września zespół They.pl reprezentował Europę, Bliski Wschód i Afrykę na gali Google Partner Summit w Nowym Jorku. Jakie są Pana odczucia w związku z tak dużym sukcesem agencji?
Przede wszystkim mogliśmy wziąć udział w największej na świecie konferencji poświęconej zagadnieniom digital marketingu i usłyszeć w wybranym gronie od liderów firmy Google o tematach strategicznych, które będą „budować” trendy przez kolejne miesiące – to daje dużą przewagę konkurencyjną naszej agencji i pozwala spojrzeć na pewne tematy z innego punktu widzenia. Wśród niektórych zagadnień poruszanych na samej konferencji mogę wymienić m.in.:
Czy może Pan opowiedzieć o planach rozwoju agencji na najbliższą przyszłość?
W They.pl obserwujemy jak z miesiąca na miesiąc zmienia się rynek cyfrowy, ale przede wszystkim sam konsument, który jeszcze nigdy nie był tak wymagający. Staramy się wyprzedzać trendy i projektować takie rozwiązania, które ostatecznie mają zapewnić naszym klientom sprzedaż – zarówno online, jak i offline. Nasza agencja już dawno wyszła z „internetowej” strefy komfortu – aktualnie łączymy wszelkie kanały promocji w jeden spójny multichannel (a w niektórych przypadkach wręcz omnichannel). Z pewnością w najbliższym czasie jeszcze bardziej skupimy naszą uwagę na transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, technologii, coraz większych wzrostach naszych klientów w e-commerce i zwiększaniu całkowitych przychodów klientów za pomocą wszelkich efektywnych środków dotarcia, narzędzi i kanałów marketingowo-sprzedażowych.
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.