O kobietach – bez „pewnej takiej nieśmiałości”...

Czy content marketing może wpływać na rzeczywistość? Tak – i są marki, które robią to naprawdę dobrze! W najnowszym numerze magazynu „Marketing w Praktyce” Adrianna Kubik – Business Director & Board Member w They.pl – pokazuje, jak niektóre działania reklamowe przełamują tabu kobiecego ciała.

„Z pewną taką nieśmiałością sięgnęłam po podpaski Always” – ten tekst reklamowy z początków lat 90. ubiegłego wieku szybko stał się kultowy. Od tego czasu wiele się zmieniło w kwestii normalizacji tematów związanych z kobiecą intymnością, fizjologią, seksualnością w publicznym dyskursie. Wciąż jednak nie jest idealnie. Wiele marek woli asekuracyjnie omijać kwestie, które do niedawna były tabu. Są też jednak takie brandy, które w swojej strategii komunikacyjnej uwzględniają otwarte i odważne mówienie o ciele oraz potrzebach kobiety.

Takim działaniom przyjrzała się Adrianna Kubik w tekście Jak marki przełamują tabu kobiecego ciała, opublikowanym w magazynie „Marketing w Praktyce” nr 4/2022. Opisuje w nim, jak marki (zarówno polskie, jak i z reszty świata) próbują „oswoić” w przestrzeni publicznej takie tematy jak menopauza, menstruacja, kobiece libido, suchość pochwy czy higiena intymna – aby pokazać, że jest to coś naprawdę ważnego społecznie.

Ten numer magazynu możecie dostać pod adresem: https://marketing.org.pl/magazyn. Oprócz tekstu Ady Kubik znajdziecie tam też m.in. wywiad ze współzałożycielką marki Your KAYA, która prowadzi komunikację silnie zorientowaną na kwestie prokobiece, a także inne ciekawe artykuły na temat szeroko pojętego marketingu. Polecamy!


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji