PRoto.pl: Content marketing. Podsumowanie 2017

Adrianna Kubik-Przybył, Content Marketing Director w They.pl

Na polskim rynku na pewno warto docenić kontynuację „Legend Allegro”, a także aktywność takich marek jak Wyborowa, Tymbark czy IKEA. Kolejny rok z rzędu w content marketing inwestują również platformy e-commerce, które wiedzą, jak skutecznie wykorzystać takie działania do realizowania celów biznesowych.

Przykład? Airbnb i ich system tworzenia własnych treści. Chodzi tu nie tylko o content digital, czyli wideo, poradniki czy aplikacje, które Airbnb wciąż konsekwentnie rozwija, ale także o własny, papierowy magazyn – Airbnbmag. Publikacja wprowadzona w 2017 roku jest wynikiem wnikliwej analizy danych pozyskanych za pośrednictwem platformy i staje się inspiracją do małych i wielkich podróży. Takie działania sprawiają, że Airbnb umacnia swoją pozycję jako platforma e-commerce, marketplace, a także wydawca treści.

Za najważniejsze wydarzenie 2017 roku uznałabym projekt „Fearless Girl” oraz jego sukces na festiwalu kreatywności w Cannes. W nadchodzącym roku spodziewam się na pewno rewizji modelu współpracy marek z influencerami w obszarze tworzenia treści i ich zaangażowania w projekty marketingowe.

http://www.proto.pl/aktualnosci/content-marketing-podsumowanie-2017


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji