SprzadawAI więcej z THEY.MEDIA – rozwiązanie biznesowe wykorzystujące sztuczną inteligencję

Agencja digital marketingu They.pl na początku 2020 roku uruchomiła nowy projekt mediowy z wykorzystaniem modeli opartych na sztucznej inteligencji – THEY.MEDIA. Celem prowadzonych kampanii reklamowych realizowanych z wykorzystaniem AI jest przede wszystkim integracja wielu kanałów komunikacji i optymalizacja ich wzajemnych zależności. THEY.MEDIA to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim markom docierającym do dużej grupy odbiorców. Ich działanie generuje bowiem wiele zależności między kanałami reklamowymi oraz możliwości redukcji kosztów i zwiększenia jakości ruchu.

Według Forrester Consulting aż 75% firm e-commerce zaadaptowało technologię opartą na sztucznej inteligencji (AI) lub jest na etapie jej adaptacji, a 95% z nich uważa AI za przyszłość. Uruchomienie marki THEY.MEDIA było więc dla agencji naturalnym kierunkiem rozwoju. Jej przedstawiciele prezentują pogląd, że działania marketingowe wykorzystujące sztuczną inteligencję to gwarancja zwiększenia sprzedaży online i offline, a także wpływu na doświadczenia zakupowe oraz decyzje biznesowe konsumentów.

Oferta THEY.MEDIA to nie tylko zaawansowana technologia, ale cały proces tworzenia skutecznych kampanii reklamowych – począwszy od przygotowania strategii marki, produktów, produkcji materiałów oraz wykorzystania zaplecza Data Science They.pl, poprzez kampanie oparte na AI w wyszukiwarkach, formatach displayowych czy eCRM, a skończywszy na kampaniach celowanych – lead generation, ROPO czy kampaniach e-trade i marketplaces.

Z rozwiązań They.pl korzystają obecnie m.in. takie marki, jak: Booking.com, Bridgestone, CCC, H&M, New Balance, RTV Euro AGD, Tubądzin czy Velux.


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji