
They.pl dla Marketera+: Jak tworzyć skuteczny content w czasach nadpodaży treści?
5 wrz 2018
Adrianna Kubik-Przybył, business director w They.pl, w najnowszym numerze magazynu Marketer+ wyjaśnia, w jaki sposób zoptymalizować proces dystrybucji i promocji treści.
Jak tworzyć skuteczny content w czasach nadpodaży treści?
Jaki jest klucz do sukcesu w content marketingu? Przede wszystkim należy zadbać, aby odpowiednie treści trafiały do odpowiednich osób – a to wszystko w odpowiednim czasie. Dlatego bardzo ważnym elementem działań content-marketingowych jest optymalizacja procesu dystrybucji i promocji treści.
Podstawy promocji i dystrybucji treści są powiązane z trzema kluczowymi pojęciami, wśród których wyróżnia się:
- podział kanałów dystrybucji,
- promocję aktywną oraz pasywną,
- performance content marketing.
Podział kanałów dystrybucji
Warto zwrócić uwagę, że w niektórych opracowaniach pojawia się podział na trzy kanały, a w niektórych – na cztery. Czasem publikacje pozyskane drogą organiczną oraz wszelkie działania w mediach społecznościowych dzieli się na dwie grupy. Wówczas earned media definiuje się jako kanały pozyskane organicznie (publikacje w prasie, recenzje na blogach itp.), a pojęcie shared lub borrowed mediów (mediów współdzielonych lub pożyczonych) rezerwowane jest dla kanałów społecznościowych. Jeśli przyjąć, że social media nie są kanałem będącym w 100% w posiadaniu marki, która jedynie dysponuje dostępem do jednego z profili w ramach serwisu, nie można przypisać ich do segmentu owned mediów.
Pamiętaj
Shared media to wszystkie treści, które pojawiają w social mediach, oraz to, co się z nimi dzieje dzięki zaangażowaniu użytkowników – udostępnienia, komentarze.
Cały artykuł można znaleźć na stronie: https://marketerplus.pl/teksty/artykul-z-wydania-drukowanego/jak-tworzyc-skuteczny-content-w-czasach-nadpodazy-tresci/