
They.pl dla portalu Nowy Marketing
9 wrz 2019
Jak wypromować konkurs, w którym główną nagrodą było wystąpienie podczas Open’era – czyli case Firestone Headliners of Tomorrow.
Kampania w ramach programu FIRESTONE Headliners of Tomorrow, wspierającego młodych artystów, promowała konkurs, w którym główną nagrodą było wystąpienie podczas Open’era. Konkurs składał się z dwóch etapów, polegających na dotarciu do:
1) młodych artystów i pozyskaniu co najmniej 100 zgłoszeń – do wygrania była m.in. możliwość wystąpienia na scenie FIRESTONE na Open’erze;
2) użytkowników potencjalnie zainteresowanych Open'er Festival oraz zachęceniu ich do wzięcia udziału w konkursie – osoby głosujące na artystów (wybranych przez jury spośród zgłoszeń zgromadzonych w pierwszym etapie konkursu) mogły wygrać bilety na festiwal.
Cele kampanii:
- ponad 24 tysiące wejść na stronę docelową,
- ponad 6 milionów wyświetleń,
- 100 zgłoszeń artystów do konkursu,
- 3 000 konwersji w postaci głosowania w konkursie.
Cały tekst można przeczytać na stronie: https://nowymarketing.pl/a/23152,jak-wypromowac-konkurs-w-ktorym-glowna-nagroda-bylo-wystapienie-podczas-open-era-czyli-case-firestone-headliners-of-tomorrow