They.pl dla portalu PRoto.pl: kultura inspiracją specjalisty ds. komunikacji

Monika Pikor, PR Specialist w They.pl odpowiedziała na pytania portalu PRoto.pl na temat inspirowania się kulturą:

„Tak naprawdę wszystko, co nas otacza, może stać się inspiracją i ciekawym insightem do proponowanej klientowi strategii czy kampanii. Znajomość kultury i popkultury może pomóc choćby w niecodziennym przedstawieniu jakiegoś tematu w pisanej informacji prasowej. Znajomość popularnych, ale również tych niszowych filmów, seriali czy książek (także ich autorów) może naprowadzić nas na pomysł np. stworzenia ciekawego wydarzenia, które pokaże klienta w interesującym kontekście” 

Cały artykuł wraz ze wszystkimi wypowiedziami naszej ekspertki można przeczytać na:
http://www.proto.pl/artykuly/codziennosc-pr-owca-kultura-inspiracja-specjalisty-ds-komunikacji


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji