They.pl odpowiedzialny za aktywację „Uwielbiam Je, Tworzę Je” dla marki Jeżyki

Jednym z ciekawszych trendów w komunikacji marek i działaniach promocyjnych w ostatnich latach jest angażowanie konsumentów do współtworzenia brandu lub jego poszczególnych produktów. Wykorzystaliśmy to dla marki Jeżyki i stworzyliśmy konkurs „Uwielbiam Je, Tworzę Je”. Sprawdź, jakie efekty przyniosła ta aktywacja!

W ramach kampanii promującej wprowadzenie nowego smaku Jeżyków na rynek zaangażowaliśmy konsumentów do współtworzenia ulubionego smaku ciastka. Stworzyliśmy konkurs, w którym na landing page’u www.jezykiciastka.pl/konkurs uczestnicy mogli zaproponować najlepszy smak ciastka oraz odpowiedzieć na pytanie, za co uwielbiają kultowe Jeżyki. Nagrodą główną było aż 10 000 zł. W konkursie wzięło udział ponad 8 tys. osób, a przeszło 1 300 osób wybrało słony karmel jako ulubiony smak ciasteczek. Jeżyki o tym smaku już niedługo pojawią się na sklepowych półkach.

Dodatkowo we współpracy z Roothlove, influencerką i założycielką sklepu z odzieżą dla miłośników psów, stworzyliśmy limitowaną serię czapek z rysunkiem jeżyka. Była to część akcji CSR-owej, z której przekazaliśmy 10 000 zł na ośrodek rehabilitacji zwierząt Jeżurkowo.

Jako agencja byliśmy odpowiedzialni za stworzenie całej strategii wprowadzenia i komunikacji nowego smaku ciasteczek Jeżyki, a także aktywację konkursową, landing page z konfiguratorem ciastek oraz kampanię mediową.


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji