They.pl pierwszym w Polsce partnerem Criteo

Agencja digital marketingu They.pl otrzymała status partnera Criteo, inicjatywy, która ma na celu pomaganie agencjom marketingu internetowego w rozwijaniu swojej działalności. They.pl to pierwsza firma w Polsce z takim statusem.

Criteo jest narzędziem do retargetingu dynamicznego, które ma zastosowanie przede wszystkim w e-commerce. Opiera się na placementach Google, Facebooka, Instagrama oraz innych wydawców RTB, np. Onetu. Rozwiązania Criteo umożliwiają marketingowcom używanie algorytmów wykorzystujących sztuczną inteligencję w dużych zbiorach danych. Program partnerski Criteo zapewnia wsparcie potrzebne do przyspieszenia rozwoju firmy oraz wspomaga prowadzone przez nią kampanie reklamowe.

They.pl współpracuje z Criteo już od 5 lat. Aby zakwalifikować firmę do statusu partnera agencja musiała spełnić wymagania dotyczące m.in. zarządzania prowadzonymi kampaniami.

---

They.pl to agencja digital marketingu realizująca działania w zakresie komunikacji marketingowej w internecie, reklamy online, performance marketingu, eCRM oraz wzrostu e-commerce na rynkach PL, CEE i DACH. Pracuje m.in. dla takich firm i organizacji jak: Allegro, Booking.com, Bridgestone, CCC, Dr Irena Eris, H&M, ING, Nestlé, New Balance, Polska Bezgotówkowa, Roche, RTV Euro AGD, The Body Shop, Tubądzin, Velux czy Żabka.


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji