They.pl ze strefą home zone 360

Agencja They.pl tworzy strefę home zone 360, która będzie scalać kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu dla marek wnętrzarskich. 

They.pl integruje działania digital marketingowe i PR-owe dla przyszłych i obecnych klientów z branży home & design w specjalistycznej komórce. Firmy z sektora wnętrzarskiego będą obsługiwane w ramach home zone 360, która zapewnia kompleksowe usługi z dziedzin digital marketingu i public relations, a także specjalistyczną wiedzę z zakresu strategicznego doradztwa. Koncepcja sprawdziła się wśród takich klientów agencji, jak Caparol, Candy, Hoover, Tubądzin, Black Red White czy Dekoria.pl. 

Z perspektywy marki najbardziej opłacalnym działaniem jest integracja komunikacji digitalowej w ramach jednej agencji i współpraca z nią jako długoterminowym partnerem w biznesie, nie zaś tylko dostarczycielem usług. Takie podejście pozwala firmom
na maksymalizację zysków z kanału online. Potwierdza to nasze doświadczenie zdobyte w pracy z firmami takimi jak Tubądzin czy Dekoria.pl, dla których kluczowe jest przede wszystkim dotarcie do użytkowników z odpowiednim komunikatem dostosowanym do etapu zakupowego
– komentuje Maciej Miszczuk, wiceprezes They.pl.

Na tle innych agencji They.pl wyróżnia połączenie skutecznej strategii e-PR-owej z autorskim projektem e-commerce growth management. Są to rozbudowane działania marketingu online, ukierunkowane na rozwój biznesu w internecie.

Doświadczenie specjalistów They.pl w zarządzaniu obecnością w sieci marek z sektora wnętrzarskiego niejednokrotnie przyniosły spektakularne sukcesy. Przykładem jest kampania dla firmy Tubądzin – przy jej tworzeniu zespół agencji efektywnie połączył działania marketingowe online i offline oraz wykorzystał siłę efektu ROPO (Research Online – Purchase Offline). Kampania została doceniona w najważniejszych konkursach digital marketingowych: Mixx Awards Poland 2017, Google Premier Partner Awards i Mixx Awards Europe 2018.

_
They.pl to agencja digital marketingu realizująca działania w zakresie komunikacji marketingowej w internecie, reklamy online, performance marketingu oraz wzrostu e-commerce. Pracuje m.in. dla takich marek jak: AccorHotels, Bridgestone, Candy, Caparol, Ciech, Coty, GO Sport, Hoover, ING, LOT, Nestle, Peugeot, RTV Euro AGD, Tubądzin, Velux.


Napisz do nas