Dziękujemy!
Wiadomość została wysłana
Influencer marketing w They.pl to gwarancja dogłębnej
znajomości branży i możliwość
nawiązania
współpracy z liderami opinii.
Działamy zawsze z myślą o potrzebach klienta i oczekiwaniach jego odbiorców.
Uważnie
śledzimy
social media, wyłapujemy ciekawe trendy w branży influencer marketingu, sprawdzamy, jaki kanał
komunikacji
i jaki content sprawdza się najlepiej w danym wypadku. Zanim zaproponujemy Ci odpowiedniego
influencera, wcześniej dokładnie zweryfikujemy jego wiarygodność.
Dbałość o bezpieczeństwo danych osobowych to dla nas świętość!
Do każdej współpracy podchodzimy strategicznie – z nami w pełni wykorzystasz potencjał
influencer
marketingu!
Ponad 5 lat
doświadczenia w obsłudze kampanii influencer marketingowych
Ponad 5000
przeprowadzonych współprac z influencerami - od nanoinfluencerów aż po Key Opinion Leaderów
Ponad 40
zadowolonych klientów z przeprowadzonych
wspólnie działań influencerskich
Influencer marketing to dynamicznie rozwijająca się forma marketingu
internetowego, oparta na współpracy firmy z influencerami – czyli osobami, które prowadzą różne działania
w sieci
i zyskują (mniejszą lub większą) popularność.
Tacy twórcy internetowi mają spore możliwości oddziaływania na decyzje zakupowe oraz opinie swoich odbiorców
(stąd ich nazwa – od „influence”, czyli „wpływ”). Zazwyczaj cieszą się dużym autorytetem w danej dziedzinie,
dzięki czemu ich rekomendacje uważane są za bardzo wiarygodne i przekonujące. Kampanie
reklamowe
realizowane z influencerami są organizowane poprzez różne media społecznościowe, na blogach, w serwisach
video itp.
Dają szansę promocji marki, budowania jej wiarygodności i rozpoznawalności.
bloger czy inny twórca
content marketingu
vloger
instagramer
gamer
celebryta itp.
KEY OPINION LEADERS
<500 000
wsparcie przy wzroście świadomości marki lub produktu na rynku // pomocni przy launchu nowych produktów lub linii // działania wizerunkowo-sprzedażowe
MEGAPHONES
100 000 – 500 000
bardziej dostępni niż KOL
// wsparcie przy wzroście świadomości marki
// działania
wizerunkowo-sprzedażowe
APLIFIERS
20 000 – 100 000
pomocni w przypomnieniu o marce lub produkcie // niższy zasięg niż KOL, ale bardziej zaangażowana społeczność // działania bardziej sprzedażowe niż wizerunkowe
MIKROINFLUENCERS
5000 – 20 000
bardzo zaangażowana społeczność
// wsparcie przy tworzeniu buzzu wokół
danej marki
// twórcy contentu
NANOINFLUENCERS
<5000
wysoki współczynnik zaangażowania społeczności // przekaz uważany za bardzo wiarygodny, autentyczny // częsta współpraca w formie barterowej
Influencer marketing daje Ci możliwość precyzyjnego dotarcia do swoich odbiorców, uwiarygodnienia Twojej
marki
i zwiększenia jej rozpoznawalności.
Ta forma marketingu gwarantuje:
wzrost
sprzedaży
wzrost
wiarygodności marki
większe
zaangażowanie odbiorców
budowanie
świadomości marki
dotarcie do konkretnej
grupy obecnych i potencjalnych
klientów
większy wpływ na decyzje
zakupowe odbiorców
szersze możliwości pokazania
produktu lub usługi
budowanie lojalnej społeczności
wokół naszej marki
Wiadomość została wysłana