Influencer marketing - współpraca na miarę Twoich potrzeb

SPRAWDŹ

odkryj na nowo influencer marketing

Influencer marketing w They.pl to gwarancja dogłębnej znajomości branży i możliwość nawiązania współpracy z liderami opinii.

Działamy zawsze z myślą o potrzebach klienta i oczekiwaniach jego odbiorców. Uważnie śledzimy social media, wyłapujemy ciekawe trendy w branży influencer marketingu, sprawdzamy, jaki kanał komunikacji i jaki content sprawdza się najlepiej w danym wypadku. Zanim zaproponujemy Ci odpowiedniego influencera, wcześniej dokładnie zweryfikujemy jego wiarygodność.

Dbałość o bezpieczeństwo danych osobowych to dla nas świętość!

Do każdej współpracy podchodzimy strategicznie – z nami w pełni wykorzystasz potencjał influencer marketingu!


Ponad  5 lat
doświadczenia w obsłudze kampanii influencer marketingowych

Ponad  5000
przeprowadzonych współprac z influencerami - od nanoinfluencerów aż po Key Opinion Leaderów

Ponad  40
zadowolonych klientów z przeprowadzonych
wspólnie działań influencerskich

INFLUENCER MARKETING
– CO MOŻEMY
WSPÓLNIE ZROBIĆ?

  • Program influencerski lub testerski
  • Współpraca z ambasadorami budująca renomę i rozpoznawalność Twojej marki
  • Stworzenie wraz z influencerem spotu reklamowego, szerokiej kampanii wizerunkowej
  • Wysyłka kreatywna do nano- i mikroinfluencerów
  • Akcje specjalne z udziałem influencerów, np. eventy online lub offline
  • Współpraca barterowa z influencerami
  • Kampanie na różnych platformach: Instagram, YouTube, inne social media, blogi
  • Działania na TikToku (płatne lub barterowe)
  • Tworzenie contentu z influencerami, np. zdjęcia, wideo, reelsy na profile marki
  • Zintegrowana lub długoterminowa współpraca z influencerami

CZYM JEST INFLUENCER MARKETING? KRÓTKA DEFINICJA

Influencer marketing to dynamicznie rozwijająca się forma marketingu internetowego, oparta na współpracy firmy z influencerami – czyli osobami, które prowadzą różne działania w sieci i zyskują (mniejszą lub większą) popularność.

Tacy twórcy internetowi mają spore możliwości oddziaływania na decyzje zakupowe oraz opinie swoich odbiorców (stąd ich nazwa – od „influence”, czyli „wpływ”). Zazwyczaj cieszą się dużym autorytetem w danej dziedzinie, dzięki czemu ich rekomendacje uważane są za bardzo wiarygodne i przekonujące. Kampanie reklamowe realizowane z influencerami są organizowane poprzez różne media społecznościowe, na blogach, w serwisach video itp.

Dają szansę promocji marki, budowania jej wiarygodności i rozpoznawalności.

Influencerem może zostać m.in.:

bloger czy inny twórca
content marketingu

vloger

instagramer

gamer

celebryta itp.

WSPÓŁPRACA Z ZAKRESU INFLUENCER
MARKETINGU – JAK DO TEGO PODCHODZIMY?

krok 1.

Analiza potrzeb klienta

Punktem wyjścia w projektowaniu kampanii influencerskich jest dla nas dokładna analiza potrzeb i celów klienta. Jeśli będzie taka potrzeba, wytłumaczymy Ci, czym jest influencer marketing i w jaki sposób pozwala budować rozpoznawalność marki.

Wspólnie ustalimy Twoją grupę docelową, a następnie dopasujemy do niej influencerów, którzy pomogą nam osiągnąć oczekiwane efekty.

krok 2.

Research influencerów

Podczas dopasowywania influencerów do kampanii korzystamy z takich narzędzi jak:

a także z naszej wewnętrznej bazy ponad 5000 sprawdzonych influencerów.

krok 3.

Weryfikacja i wybór influencerów

Na tym etapie analizujemy influencerów pod kątem ilościowym i jakościowym.

Analiza ilościowa
Zasięgi publikacji // Statystyki i grupa docelowa // Liczba obserwujących // Liczba opublikowanych materiałów // Liczba interakcji pod publikacjami // Współczynnik zaangażowania // Procent prawdziwych obserwujących


Analiza jakościowa
Dopasowanie influencera do marki // Tematyka i typy postów // Częstotliwość publikacji // Jakość publikowanych treści // Jakość interakcji z obserwującymi // Dotychczasowe współprace z markami // Jakość postów sponsorowanych // Stosunek ceny do zasięgu

krok 4.

Realizacja kampanii

Po naszej stronie jest zaprojektowanie całej kampanii z udziałem influencerów. Będziemy się z nimi kontaktować, negocjować zakres i warunki współpracy, na bieżąco obserwować i koordynować ich działania. W przypadku wysyłek kreatywnych odpowiadamy również za zakup produktów i przygotowanie przesyłek, a także za obsługę księgowo-prawną oraz rozliczenie działań.

Mamy doświadczenie w realizowaniu i rozliczaniu: współprac barterowych (od małych barterów w postaci kosmetyków po duże bartery, np. okna czy sprzęt AGD) // konkursów z udziałem influencerów // długoterminowych kontraktów oraz współprac płatnych

krok 5.

Analiza efektów

Po każdej przeprowadzonej kampanii przygotowujemy obszerny raport podsumowujący działania, wraz z wnioskami i rekomendacjami do kolejnych kampanii.

INFLUENCER MAPPING
– JAK KATEGORYZUJEMY INFLUENCERÓW?

WYSOKIE ZASIĘGI

KEY OPINION LEADERS

<500 000

wsparcie przy wzroście świadomości marki lub produktu na rynku // pomocni przy launchu nowych produktów lub linii // działania wizerunkowo-sprzedażowe



MEGAPHONES

100 000 – 500 000

bardziej dostępni niż KOL // wsparcie przy wzroście świadomości marki
// działania wizerunkowo-sprzedażowe

średnie ZASIĘGI

APLIFIERS

20 000 – 100 000

pomocni w przypomnieniu o marce lub produkcie // niższy zasięg niż KOL, ale bardziej zaangażowana społeczność // działania bardziej sprzedażowe niż wizerunkowe

niskie ZASIĘGI

MIKROINFLUENCERS

5000 – 20 000

bardzo zaangażowana społeczność // wsparcie przy tworzeniu buzzu wokół
danej marki // twórcy contentu



NANOINFLUENCERS

<5000

wysoki współczynnik zaangażowania społeczności // przekaz uważany za bardzo wiarygodny, autentyczny // częsta współpraca w formie barterowej

KAMPANIA INFLUENCER MARKETINGOWA
– CO ZYSKUJESZ?

Influencer marketing daje Ci możliwość precyzyjnego dotarcia do swoich odbiorców, uwiarygodnienia Twojej marki i zwiększenia jej rozpoznawalności.

Ta forma marketingu gwarantuje:

wzrost
sprzedaży

wzrost
wiarygodności marki

większe
zaangażowanie odbiorców

budowanie
świadomości marki

dotarcie do konkretnej
grupy obecnych i potencjalnych
klientów

większy wpływ na decyzje
zakupowe odbiorców

szersze możliwości pokazania
produktu lub usługi

budowanie lojalnej społeczności
wokół naszej marki

Poznaj nas bliżej! ODWIEDŹ naszego Instagrama!

SPRAWDŹ

Napisz do nas