tworzenie strategii komunikacji w odpowiedzi na briefy klienckie (głównie w obszarze digitalu, lecz także 360)
rekomendacje strategiczne dla klientów agencji i potencjalnych klientów (analiza marki i otoczenia konkurencyjnego, analiza komunikacji, research trendów rynkowych oraz konsumenckich, wyciągnie wniosków)
tworzenie prezentacji przetargowych, przygotowywanie rekomendacji strategicznych na poziomie przetargów i ofert
prezentacja materiału przed klientem, udział w spotkaniach przetargowych oraz warsztatach
tworzenie briefów kreatywnych i ścisła współpraca z działem kreacji
współpraca z działem kreacji przy tworzeniu konceptów kreatywnych
współpraca z innymi działami agencji (np. content marketing, social media, digital media) w ramach procesów przetargowych, a także na poziomie egzekucji
nadzór nad projektami dla klientów agencji od strony strategicznej
Uwaga! Szukamy strategów komunikacyjnych, nie mediowych 😀
Nasze wymagania:
praca w agencji strategicznej / reklamowej / digitalowej na podobnym stanowisku
bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru digital
umiejętność myślenia kreatywnego, koncepcyjnego i taktycznego
umiejętność tworzenia prezentacji i prezentowania ich na spotkaniach
Nasza propozycja dla Ciebie:
praca w niezależnej agencji digitalowej w zespole pasjonatów reklamy, marketingu i internetu
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, umiejętności i zaangażowania
możliwość rozwoju kompetencji zawodowych – uczestnictwo w szkoleniach, dostęp do unikatowego know-how w dziedzinie digital marketingu i e-commerce
możliwość pracy dla największych polskich i międzynarodowych marek
system wynagrodzeń premiujący innowacyjność i biznesowe podejście do prowadzonych projektów
dofinansowanie szkoleń językowych, prywatnej opieki medycznej i pakietu Multisport
praca w modelu hybrydowym (zdalnie lub z biura)
Chcesz do nas dołączyć?
Będziemy szczęśliwi mogąc otrzymać Twoją aplikację! Dalsze pytania?
Nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail: