Szukasz swojej szansy
w cyfrowym świecie?

Zostań częścią zespołu They.pl!

Wystartuj w niezależnej misji excellence in creative performance
i  odkryj razem z  nami nowe przestrzenie digital marketingu.
Czekamy na Ciebie w jednej z najszybciej rozwijających się agencji w Polsce.

Zapnij pasy i aplikuj

Razem z They.pl zyskujesz:

Możliwość pracy
z domu lub
w przyjaznym
dla zwierząt biurze
na Mokotowie

Premie
pay-for-performance
i bonusy w systemie
poleceń kandydatów
do pracy

Specjalistyczną
wiedzę na szkoleniach,
warsztatach
i webinarach

Doświadczenie
w realizacji projektów
dla globalnych
i polskich marek

Kartę Multisport,
dofinansowanie
nauki języka obcego,
ubezpieczenie na
życie

Wsparcie
najlepszych
specjalistów i
pasjonatów digital
marketingu

Z kim będziesz pracować?

They.pl może być najbardziej prokobiecą organizacją w Twojej digitalowej karierze. Ponad 70% zespołu i ponad  60% managementu agencji stanowią energiczne i przedsiębiorcze kobiety.

Od wielu lat współpracujemy z Fundacją Kobiety e-biznesu i korzystamy z naszego potencjału, by razem z  klientami wspierać wspólnie wybrane cele CSR. W They.pl lubimy się i szanujemy, rozwijamy się razem i nie zwalniamy tempa!

Jak przejdziesz rekrutację w They.pl?

01

Przyjmiemy Twoją
aplikację on-line


aplikuj
02

Potwierdzimy
Twoje zgłoszenie
telefonicznie

03

Porozmawiasz z szefem
Twojego nowego
zespołu

04

Ustalimy razem
warunki Twojej
pracy

05

Podpiszemy umowę
zatrudnienia

Chcesz nas poznać bliżej? Przyłącz się do They.pl!

Zobacz aktualne oferty pracy:

Media Strategist

Warszawa    |   

Twój
zakres
obowiąków:
  1. wsparcie procesu tworzenia rekomendacji mediowych dla klientów agencji (tj. mediaplanów oraz prezentacji) na podstawie przesłanych briefów i innych materiałów
  2. planowanie aktywności wizerunkowych oraz sprzedażowych online (w tym aktywności dla projektów e-commerce)
  3. negocjowanie stawek oraz warunków współpracy z partnerami (m.in. z wydawcami WWW, sieciami reklamowymi i afiliacyjnymi, właścicielami baz e-mail)
  4. przygotowywanie analiz, rekomendacji i prezentacji na potrzeby zespołu i klienta
  5. monitorowanie trendów rynkowych (m.in. w obszarze mediów i technologii), prowadzenie analiz rynku i konkurencji
Nasze
wymagania:
  1. 3–4 lata doświadczenia na stanowisku związanym z planowaniem i zakupem mediów
  2. znajomość specyfiki digital marketingu, działań brandingowych oraz e-commerce
  3. znajomość narzędzi wybranych partnerów (Gemius, Kantar, Google, Facebook)
  4. samodzielność i precyzja w wykonywaniu powierzonych zadań
  5. kreatywność, komunikatywność, inicjatywa w działaniu
  6. bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
  7. doświadczenie w realizacji i planowaniu reklamy ATL (TV, radio, prasa) będzie dodatkowym atutem
Nasza
propozycja dla Ciebie:
  1. praca w niezależnej agencji digitalowej w zespole pasjonatów reklamy, marketingu i internetu
  2. atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, umiejętności i zaangażowania
  3. system wynagrodzeń premiujący innowacyjność i biznesowe podejście do prowadzonych projektów
  4. możliwość pracy dla największych polskich i międzynarodowych marek
  5. dostęp do unikatowego know-how w dziedzinie digital marketingu i e-commerce
  6. bogaty pakiet wsparcia i benefitów (m.in. program onboardingowy, wyznaczony "buddy" w pierwszych tygodniach pracy; dofinansowanie szkoleń językowych, prywatnej opieki medycznej i pakietu Multisport; spotkania integracyjne, program rekomendacji pracowników)
  7. praca w modelu hybrydowym (zdalnie lub z biura)

Jeżeli to Ty, prześlij nam swoje CV i link do portfolio na adres they@they.pl

Aplikuj do they.pl