Rzetelna analiza danych biznesowych nadaje kierunek działania całemu przedsiębiorstwu. Bez niej
określenie celów biznesowych i stworzenie efektywnego systemu e-commerce byłoby niemożliwe. Dane w rękach
ekspertów pozwalają odkryć, jak działa umysł klienta i jakie metody warto zastosować, aby nakłonić
go do realizacji konwersji.
Oferujemy kompleksowy i stały konsulting w zakresie analityki internetowej i biznesowej Twojej
organizacji. Dzięki eksperckiej wiedzy, którą zdobyliśmy w ramach wieloletniej praktyki, jesteśmy w stanie
podjąć się każdego wyzwania, bez względu na to, jak złożone są Twoje narzędzia lub procesy
biznesowe.
Poruszamy się we wszystkich obszarach analityki internetowej
Analityka internetowa i biznesowa
Analiza danych to najskuteczniejsza metoda na określenie realnych potrzeb danego biznesu.
Pozwala uzyskać odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące procesów biznesowych: Kim są najbardziej
wartościowi klienci? Jak zachęcić ich do kolejnych zakupów? Jakie działania będą się opłacać, a jakie
powinny zostać porzucone lub zoptymalizowane?
W ramach naszych prac tworzymy złożone modele analityczne, za pomocą których możemy wesprzeć
Twoje kluczowe decyzje biznesowe. Wyniki analizy umożliwiają nam również dostosowanie budżetów reklamowych
oraz wskazanie priorytetów Twoich działań pod kątem potencjału generowania dochodu.
Realizowane usługi
analizy skuteczności
kampanii reklamowych,
analizy ROPO,
omnichannel,
digital customer journey
modele
predykcyjne
wizualizacja
danych
cykliczne dashboardy
biznesowe
benchmarking
z konkurencją
monitoring
konkurencji
Zarządzanie danymi
Poprawne wyselekcjonowanie danych to podstawa sukcesu analityki. Jeśli technologia danych zawodzi,
przedsiębiorstwo nie jest w stanie prowadzić przemyślanej strategii. Naszym pierwszym krokiem w pracach
optymalizacyjnych jest więc audyt narzędzi analitycznych i weryfikacja poprawności zbieranych
danych.
Na podstawie wyników audytu wdrażamy najlepsze dla danego klienta praktyki zbierania i analizy
danych, a także rekomendujemy całkowicie nowe rozwiązania analityczne.
Realizowane usługi
audyt wdrożenia
analityki
implementacje
narzędzi analitycznych
rozwiązania big data
dedykowane platformy
CRM, DMP, eCRM
wdrożenia zaawansowanych
konfiguracji
integracje platform
dobór KPI
UX i optymalizacja konwersji
Częstym problemem przedsiębiorców, którzy wdrożyli rozwiązania e-commerce, jest utrata potencjalnych
klientów sklepu internetowego wynikająca z niefunkcjonalnego procesu zakupowego i nieprecyzyjnego
USP. Niejednokrotnie nieefektywny okazuje się design strony, który nie wykorzystuje bodźców
emocjonalnych do oddziaływania na klientów i zniechęca ich do zakupów.
Na podstawie wniosków z analizy strony i e-commerce wdrażamy autorski proces
optymalizacji konwersji. Zaproponujemy Ci tylko sprawdzone rozwiązania, które zagwarantują wzrost
przychodów na Twojej stronie.
Realizowane usługi:
analizy
eksperckie/heurystyczne
badania
ankietowe online
clicktracking
monitoring sesji
użytkowników
zdalne i laboratoryjne
badania użytkowników
testy A/B
personalizacja treści
Szkolenia i warsztaty
Klientom proponujemy szkolenia i warsztaty z analityki internetowej i narzędzi:
Google Analytics
Google AdWords
Google Tag Manager
Ponadto oferujemy indywidualnie nakierowane warsztaty z wykorzystania narzędzi wdrożonych przez nas na stronach klienta i sposobów analizy pozyskanych przez nie danych.
Napisz do nas
Dziękujemy!
Wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika.
Więcej informacji