
Performance marketing
Performance marketing w They Digital to zaawansowany sposób zarządzania wzrostem sprzedaży, ruchu on- i offline (footfall), lead generation oraz optymalizacją konwersji. Opracowaliśmy także nuLead, czyli własną technologię zarządzania leadami dostosowaną do każdej kampanii reklamowej – zarówno tej stricte online, jak i tej opartej na działaniach online mających bezpośredni wpływ na biznes tradycyjny.
CUSTOMER JOURNEY
W zależności od celów wyznaczonych przez klienta (bądź wspólnie z klientem) nasze działania prowadzimy tak, aby doprowadzić do ich osiągnięcia.
Lead
generation
Sales growth
Social i Content
performance
Afiliacja
Optymalizacja
konwersji
In-store
performance
DZIAŁANIA PERFORMANCE
Każdy proces w ramach działań performance marketingowych w They Digital rozpoczyna się od szczegółowych analiz i badań, na bazie których projektujemy ścieżkę konsumenta (customer journey). Na jej podstawie przygotowujemy strategię, a następnie dobieramy media oraz partnerów (wydawcy, influencerzy, portale, etc.), których zapraszamy do uczestnictwa w projekcie ukierunkowanym na wzrost sprzedaży, pozyskiwanie leadów czy wygenerowanie innych pożądanych działań grupy docelowej.

Analityka biznesowa
i internetowa
Strategia performance
marektingowa
Media planning
& buying
Budowa efektywnej sieci
wydawców:
portali, serwisów,
influencerów,
blogerów, marketplace’ów
Działania performance a media / wydawcy / sieć
Media
Social media
RTB /
Programatic
Bazy e-mail
i inne aktywa
digitalowe
Wydawcy
i sieć
Portale,
serwisy branżowe
Blogosfera /
influencerzy
Marketplaces

Działania performance marketingowe opieramy na zaawansowanej analityce biznesowej i internetowej, która pozwala precyzyjnie wyznaczać kluczowe wskaźniki efektywności i konsekwentnie je realizować, wykorzystując najbardziej optymalne modele performance’owe (CPS, CPA, CPO, CPC, CPV, CPE), hybrydowe, ale także modele FF i CPM.
Realizacja
kampanii
wraz
z implementacją
narzędzia nuLead
Optymalizacja
efektywności
kampanii sales
lead generation
Analityka,
raportowanie,
wnioski
NARZĘDZIA PERFORMANCE MARKETINGU
SEARCH MARKETING W THEY DIGITAL
Przeprowadziliśmy ponad
1200 kampanii
w ekosystemie Google
Zrealizowaliśmy ponad
150 wielkich
projektów SEO
Pracujemy dla 25 marek z

Artificial intelligence
/ AI driven


They Digital to ponad
200 ekspertów
Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes
Performance marketing, czyli jak zwiększyć konwersje w kampaniach i rozwinąć biznes klienta
Wskaźniki konwersji to kluczowe elementy wszystkich działań prowadzonych w ramach performance marketingu. Za ich pomocą uzyskujemy faktyczne dane na temat skuteczności naszych kampanii. Dzięki wykorzystaniu performance marketingu nasze działania są zawsze nastawione na cele, które zostały określone przez klienta lub wypracowane w trakcie wspólnego przygotowania strategii marketingowej.
Wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu on- i offline oraz wygenerowanie leadów – każdy z tych celów może stanowić podstawę kampanii performance marketingowej. Aby w jeszcze większym stopniu zwiększyć skuteczność działań, opracowaliśmy nuLead, własną technologię, która służy do zarządzania leadami. Wykorzystujemy ją we wszystkich naszych kampaniach – zarówno tych ukierunkowanych na działania online, jak i offline, które mają bezpośredni wpływ na branżę retail oraz wskaźnik footfall.
1
Agencja performance marketing – nastawiona na mierzalne efekty zamiast budowania wizerunku marki
Wizerunek marki w sieci jest bardzo istotny dla klienta, ale w działaniach performance marketingowych ważniejsze jest wypracowanie strategii, która pozwala przekuć opinie o marce w oczekiwane efekty. Możemy ocenić skuteczność kampanii za pomocą przedstawienia dokładnych danych dotyczących liczby kliknięć w linki reklamowe, liczby zakupionych towarów lub usług itd. Analityka biznesowa i internetowa pozwala nam opracować strategię kampanii, która przyniesie określone efekty.
2
Performance marketing – czym są wskaźniki konwersji w kampaniach nastawionych na określone efekty?
W performance marketingu skuteczność kampanii oceniamy za pomocą wskaźników dostosowanych do biznesu klienta. W zależności od przyjętego przez nas i klienta modelu rozliczenia wskaźniki mogą zależeć od:
- liczby kliknięć w link reklamowy (model CPC),
- liczby podjętych przez konsumenta akcji (model CPA),
- liczby złożonych zamówień (model CPO),
- sprzedaży (model CPS),
- liczby wizyt (model CPV),
- zaangażowania (model CPE).
Z klientami współpracujemy również na zasadach modeli hybrydowych, dzięki którym nasze działania performance marketingowe mogą skupiać się na uzyskaniu jak najlepszych konwersji ze sprzedaży, kliknięć w linki lub podjętych akcji.
3
Performance marketing a customer journey – jak precyzyjnie wyznaczyć etapy kampanii i uzyskać zamierzone efekty?
W naszej agencji każdy proces rozpoczynamy od szczegółowych analiz biznesowych klienta oraz badań związanych z tematem kampanii. Sprawdzamy również działania konkurencji i wyciągamy z nich wnioski. Na podstawie danych z tych trzech zakresów projektujemy ścieżkę konsumenta.
Dzięki mapowaniu customer journey jesteśmy w stanie określić touchpointy, czyli punkty styku konsumenta z marką. W ten sposób możemy precyzyjnie ustalić, w jaki sposób i kiedy konsument może uzyskać od marki interesujące go informacje. W czasach bardzo intensywnej digitalizacji, gdy coraz więcej użytkowników sieci korzysta z wielu urządzeń, wymaga to od nas zintegrowania wielu kanałów dotarcia do konsumenta i wykorzystania mechanizmów omnichannel marketingu.
Na podstawie zaprojektowanej ścieżki przedstawiającej punkty styku konsumenta z marką możemy przygotować odpowiednie działania, które będą prowadzić konsumenta do wypracowanego przez nas razem z klientem celu. Mogą to być m.in. artykuły poradnikowe na blogu marki lub teksty sponsorowane na portalach zewnętrznych, które staną się użyteczne, gdy konsument będzie szukał informacji o produkcie (performance content marketing).
4
Performance marketing – media planning buying oraz budowanie efektywnej sieci wydawców
Aby osiągnąć zamierzone efekty, korzystamy ze zintegrowanych kanałów dotarcia – owned (blogi, profile social media, strony www klienta) oraz earned i paid media.
W kampaniach lead generation podejmujemy współpracę z wydawcami (serwisy, bazy e-mail, aplikacje itp.) i sieciami reklamowymi. Dzięki temu nasze komunikaty reklamowe wraz z linkami mogą się pojawić w portalach i serwisach branżowych, na blogach influencerów oraz w online marketplaces.
Do kampanii sales growth oraz kampanii hybrydowych (sales growth + lead generation) wykorzystujemy natomiast narzędzia Google i inne sieci reklamowe – social media, RTB i Programmatic oraz bazy e-mail i inne aktywa digitalowe. W efekcie precyzyjnie i skutecznie docieramy do odpowiedniego konsumenta, co widać we wszystkich wskaźnikach przeprowadzonych przez nas kampanii.