E-commerce Growth Management to filozofia komunikacji w e-commerce, autorski rozbudowany projekt agencji They.pl. Jego fundamentem są zintegrowane usługi marketingu on- i offline, mające
na celu zwiększenie biznesu klientów działających jako e-commerce bądź rozpoczynających sprzedaż online.
Proces ZWIĘKSZENIA SPRZEDAŻY
etapy wzrostu biznesu
Identyfikujemy 4 kluczowe etapy działań, których skuteczna realizacja zapewni realny wzrost biznesu (ruchu, sprzedaży, liczby klientów oraz transakcji):
Budowa strategii
wzrostu
Realizacja działań
marketingowych
Analityka biznesowa
Consulting
Filozofia działań opiera się na budowie i realizacji strategii wzrostu wspartych zaawansowaną analityką biznesową oraz doradztwem na każdym polu funkcjonowania e-commerce – na każdym etapie ścieżki konsumenta i jego podróży z marką (customer journey).
DLA KOGO?
search ads
product listing ads
remarketing
analityka
display
USŁUGI W RAMACH E-COMMERCE GROWTH
KORZYŚCI Z WDROŻENIA FILOZOFII
E-COMMERCE GROWTH MANAGEMENT
E-commerce i handel detaliczny cały czas ewoluują i wymagają ciągłego odkrywania coraz ciekawszych sposobów na przekonanie użytkowników do produktów czy usług. Wszystko staje się bardziej użyteczne, intuicyjne, pozwalające potencjalnemu klientowi podjąć decyzję zakupową w kilka czy kilkanaście sekund. Doświadczenia konsumentów, ich zachowania, przyzwyczajenia oraz plany zakupowe – o tę wiedzę walczą każdego dnia tysiące firm e-commerce, które przekształcają swoje CRM-y w wielki system big data. Z drugiej strony ścieżka konsumenta z każdym rokiem wydłuża się, pojawiają się kolejne punkty styku, pełniące kluczową rolę w cyklu retencji klienta. Podróże z marką stają się coraz bardziej interesujące, a brandy rzeczywiście chcą towarzyszyć swoim klientom w ich codziennym życiu.
Budowa wzrostu
sprzedaży
w e-commerce
Integracja wielu
kanałów komunikacji
online i offline
Optymalizacja –
zwiększanie skali
przy obniżaniu kosztów
Wykorzystanie
najważniejszych punktów
styku w pozyskiwaniu
klientów
Omnichannel
management
W PODRÓŻY MARKETINGOWEJ TOWARZYSZĄ NAM M.IN. TE MARKI. TO IM POMAGAMY ZWIĘKSZAĆ WARTOŚĆ E-COMMERCE.
E-COMMERCE GROWTH MANAGEMENT W THEY.PL
8x więcej rezerwacji
aut w 24 miesiące
120% wzrost
ruchu na stronie
www
520 tys.
wizyt na stronie konkursowej,
2500 zgłoszeń uczestników
380% wzrost
konwersji online, tysiące nowych osób w sklepach offline
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka
Powiązane Case Studies
Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie
Wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika.
Więcej informacji