KompetencjeeCRM

E-Commerce Growth Management

E-Commerce Growth Management

E-commerce Growth Management to filozofia komunikacji w e-commerce, autorski rozbudowany projekt agencji They Digital. Jego fundamentem są zintegrowane usługi marketingu on- i offline, mające na celu zwiększenie biznesu klientów działających jako e-commerce bądź rozpoczynających sprzedaż online.

PROCES ZWIĘKSZENIA SPRZEDAŻY

ETAPY WZROSTU BIZNESU

Identyfikujemy 4 kluczowe etapy działań, których skuteczna realizacja zapewni realny wzrost biznesu (ruchu, sprzedaży, liczby klientów oraz transakcji):

Budowa strategii
wzrostu

Realizacja działań
marketingowych

Analityka biznesowa

Consulting

Filozofia działań opiera się na budowie i realizacji strategii wzrostu wspartych zaawansowaną analityką biznesową oraz doradztwem na każdym polu funkcjonowania e-commerce – na każdym etapie ścieżki konsumenta i jego podróży z marką (customer journey).

DLA KOGO?

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

USŁUGI W RAMACH E-COMMERCE GROWTH

KORZYŚCI Z WDROŻENIA FILOZOFII

E-COMMERCE GROWTH MANAGEMENT

E-commerce i handel detaliczny cały czas ewoluują i wymagają ciągłego odkrywania coraz ciekawszych sposobów na przekonanie użytkowników do produktów czy usług. Wszystko staje się bardziej użyteczne, intuicyjne, pozwalające potencjalnemu klientowi podjąć decyzję zakupową w kilka czy kilkanaście sekund. Doświadczenia konsumentów, ich zachowania, przyzwyczajenia oraz plany zakupowe – o tę wiedzę walczą każdego dnia tysiące firm e-commerce, które przekształcają swoje CRM-y w wielki system big data. Z drugiej strony ścieżka konsumenta z każdym rokiem wydłuża się, pojawiają się kolejne punkty styku, pełniące kluczową rolę w cyklu retencji klienta. Podróże z marką stają się coraz bardziej interesujące, a brandy rzeczywiście chcą towarzyszyć swoim klientom w ich codziennym życiu.

Budowa wzrostu
sprzedaży
we-commerce

Integracja wielu
kanałów komunikacji
online i offline

Optymalizacja –
zwiększanie skali
przy obniżaniu kosztów

Wykorzystanie
najważniejszych punktów
styku w pozyskiwaniu
klientów

Omnichannel
management

W PODRÓŻY MARKETINGOWEJ TOWARZYSZĄ NAM M.IN. TE MARKI.
TO IM POMAGAMY ZWIĘKSZAĆ WARTOŚĆ E-COMMERCE.

Crocs
Etoro
Loreal
Nespresso
Panasonic
New Balance
Żabka
CCC
Frisco
Samsung

E-COMMERCE GROWTH MANAGEMENT W THEY DIGITAL

8x więcej rezerwacji
aut w 24 miesiące

120% wzrost
ruchu na stronie www

520 tys. wizyt na stronie
konkursowej,
2500 zgłoszeń
uczestników

380% wzrost
konwersji online,
tysiące nowych osób
w sklepach offline

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

Napisz do nas

Współpracujemy z najlepszymi markami i ludźmi. Twórzmy razem.