KompetencjeeCRM

E-mail marketing

E-mail marketing

Działania e-mail marketingowe w They Digital to efektywny sposób zwiększania zasięgu i ruchu oraz skuteczna metoda generowania leadów sprzedażowych.

OBSZARY I USŁUGI E-MAIL MARKETINGU

Kluczowe są dla nas 3 obszary digitalowe i jednocześnie 3 usługi ściśle związane z naszym podejściem do e-mail marketingu.

01

eCRM
i zarządzanie bazą

02

Marketing
Automation

03

E-mail marketing
reklamowy

Monetyzacja
baz mailingowych

01_E-MAIL MARKETING DO BAZ WEWNĘTRZNYCH KLIENTA

Własna baza odbiorców to jedno z kluczowych aktywów firmy. Każdy proces komunikacji klienta z jego bazą klientów / użytkowników to działanie charakteryzujące się niezwykłą dokładnością i wrażliwością zarówno pod kątem tego, co jest mu przekazywane, jak i tego, w jakiej formie i z jaką częstotliwością jest to robione. Właśnie dlatego wszystkie procesy działań eCRM dla naszych klientów, zaczynamy od zaprojektowania 2 kluczowych obszarów:

NEWSLETTERY

W zdecydowanej większości przypadków proces prowadzenia działań e-mail marketingowych wygląda bardzo podobnie i sprowadza się do kilku kluczowych obszarów.

MARKETING AUTOMATION

Jednym z zasadniczych elementów komunikacji e-mail marketingowych jest automatyzacja mailingów. Polega to na spersonalizowanej wysyłce do zarejestrowanych użytkowników, którzy wykonali określone działania na stronie internetowej lub wcale ich nie wykonali, a chcemy ich do tego zachęcić.

Uruchomienie marketing automation w obrębie działań
eCRM to proces wymagający:

WNIKLIWEJ ANALIZY zachowań KONSUMENTÓW

KILKUTYGODNIOWYCH TESTÓW

WIEDZY BIZNESOWEJ przekazanej They Digital przez klienta

INFORMACJI HISTORYCZNYCH pozytywnych i negatywnych

SPORZĄDZENIA DZIESIĄTEK REGUŁ adekwatnych do zachowań użytkowników na stronie www i poza nią

ZAPROJEKTOWANIA WIELU ŚCIEŻEK KOMUNIKACYJNYCH

PRZYGOTOWANIA KILKUDZIESIĘCIU SZABLONÓW GRAFICZNYCH odpowiadających określonym scenariuszom / adresatom

Logos
Logos
Logos
Logos
Logos
Logos
Logos

02_E-MAIL MARKETING REKLAMOWY

Drugi niezwykle ważny obszar komunikacji e-mail marketingowej to wysyłki do baz zewnętrznych, które funkcjonują dwutorowo:

Skuteczność mailingów reklamowych jest zależna od kilku czynników, które powinny ze sobą współdziałać — w zależności od tego, czy mailing ma na celu wygenerowanie sprzedaży / leadów, czy zasięgu.

03_MONETYZACJA BAZ MAILINGOWYCH

Obszar monetyzacji baz nie wiąże się bezpośrednio z efektywnością działań na rzecz właściciela bazy, może jednak pozytywnie wpłynąć na jego przepływy finansowe. Monetyzacja prowadzona inteligentnie i bardzo precyzyjnie zaplanowana w czasie oraz pod kątem tematyki i jakości wysyłanych komunikatów reklamowych nie obniża atrakcyjności bazy.

Na atrakcyjność baz dla potencjalnych klientów (firm,które chcą wysyłać komunikaty reklamowe) wpływają m.in. następujące czynniki:

1

Liczebność

1

Aktualność
i higiena bazy

1

Grupa docelowa

1

Dopasowanie
do zainteresowań

Partner zainteresowany współpracą z They Digital i z naszymi klientami może liczyć na inteligentną monetyzację swojej bazy i wysyłki tylko znanych marek i atrakcyjnych komunikatów, które nie spowodują spadku jakości bazy oraz straty użytkowników.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą w ramach eCRMu, e-mail marketingu, marketing automation, skontaktuj się z nami:

Tobiasz Bierka_
eCRM Director

tobiasz.bierka@they.pl+48 664 145 276

SEARCH MARKETING W THEY DIGITAL

Prowadzimy ponad
500 kampanii
e-mail marketingowych

Zarządzamy pełnym
procesem eCRM
i komunikacją z bazą
klienta

Artificial intelligence
/ AI driven

They Digital to ponad
200 ekspertów

Pracujemy dla 25 marek z

Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

Przykładowe realizacje E–COMMERCE

Zobacz nasze projekty i przekonaj się, kto nam zaufał

E-MAIL MARKETING, KTÓRY ZWIĘKSZA KONWERSJĘ SPRZEDAŻY I RUCH NA STRONACH,
CZYLI JAK SKUTECZNIE WYKORZYSTAĆ MARKETING AUTOMATION, ECRM ORAZ MAILINGI REKLAMOWE DO BAZ ZEWNĘTRZNYCH

Automatyzacja działań e-mail marketingowych i budowa jakościowej bazy danych to razem z odpowiednio dostosowaną wysyłką mailingów do baz zewnętrznych kluczowe kwestie związane z e-mail marketingiem. W naszej agencji integrujemy działania we wszystkich tych obszarach, dzięki czemu pozyskujemy leady, generujemy ruch na stronach docelowych kampanii oraz przyczyniamy się do zwiększenia zysków zarówno w sklepach online, jak i offline klienta.

E-mail marketing pozwala nam osiągnąć zamierzone efekty i zwiększyć przychód dla klienta. Nasze działania e-mail marketingowe często stanowią integralną część złożonych kampanii, w których wykorzystujemy content marketing, social media marketing oraz reklamę w obszarze search, dzięki czemu przyczyniamy się do widocznego, mierzalnego wzrostu biznesu klienta. Działania e-mail marketingowe mogą także stanowić odrębne, niezależne kampanie lead generation.

1

E-mail marketing a eCRM i zarządzenie bazą danych

Aby skutecznie zarządzać big data i dostosować przekaz e-mail marketingowy do konsumenta, niezbędna jest platforma zarządzania danymi – system eCRM. Poprzez odpowiednią segmentację bazy oraz śledzenie zachowań użytkowników na stronie klienta możemy z niezwykłą dokładnością określić, jakie treści będą przekazywane odbiorcom komunikatów, w jakiej formie do nich trafią oraz z jaką częstotliwością.

Procesy działań eCRM dla klientów rozpoczynamy od planu na rozbudowę bazy użytkowników przy użyciu kanałów owned media oraz paid media. Opracowujemy również strategię działań marketingowych, które zwiększają konwersję w sklepach klientów oraz zaangażowanie użytkowników w świat marki.

2

Marketing automation – jak wykorzystać automatyzację w działaniach e-mail marketingowych?

Dzięki segmentacji użytkowników pod względem ich zainteresowań, zachowań zakupowych, częstotliwości odwiedzania stron klienta i uczestnictwa w programach lojalnościowych, jesteśmy w stanie spersonalizować mailingi w taki sposób, aby mogły one przykuć uwagę konsumentów oraz zachęcić ich do zakupu.

Na podstawie przyjętych wytycznych tworzymy dopasowaną do potrzeb klienta strategię automatyzacji. Wykorzystujemy odrębne ścieżki komunikacyjne dla wszystkich kategorii odbiorców, uwzględniające zróżnicowane szablony graficzne oraz treści odpowiadające określonym scenariuszom. Przeprowadzamy również bieżącą optymalizację działań z zakresu automation marketing, co pozwala nam określić częstotliwość i proporcję wysyłek oraz najlepsze dni i godziny przesyłania wiadomości.

3

Mailing reklamowy – dwa sposoby uzyskania przychodów z wysyłek do baz zewnętrznych

Mailing reklamowy może funkcjonować jako odrębna kampania, w trakcie której precyzyjnie targetujemy wysyłki. Celem naszych działań jest zwiększenie ruchu na stronie klienta dzięki doprowadzeniu do niej nowych użytkowników.

Mailing reklamowy może być także częścią zintegrowanych działań, np. kampanii 360° w kanałach on- i offline. Wysyłkę mailingów uwzględniamy w media planie i dostosowujemy ją do ogólnych celów kampanii. Skupiamy się, aby reklamy były ukierunkowane na pozyskanie nowych użytkowników (leadów) oraz na otworzenie nowych procesów sprzedażowych.

4

Skuteczny e-mail marketing, który pozwala zmonetyzować bazę danych klienta

Dzięki wykorzystaniu strategii opartej na automation marketingu  e-mail marketingu reklamowym oraz zarządzaniu bazą danych i eCRM możemy przekształcić jedne z najważniejszych aktywów klienta w dodatkowe źródło jego dochodów.

Kluczową kwestią jest to, aby optymalizowane bazy posiadały wiele danych, które poddajemy segmentacji na grupy docelowe. Bierzemy również pod uwagę aktualność i higienę baz danych, dzięki czemu możemy przedstawić klientom widoczne efekty naszych działań. W trosce o bezpieczeństwo obsługiwanych big data nasze działania są zgodne z nowymi przepisami RODO.

Napisz do nas

Współpracujemy z najlepszymi markami i ludźmi. Twórzmy razem.