Omnichannel
i eCRM

Agencja They.pl pomaga markom nie tylko w odnalezieniu się w digitalowym świecie. Przede wszystkim kieruje zmianami transformacyjnymi, redefiniując sposoby łączenia się ze swoimi klientami zarówno online, jak i offline. Nasze podejście do marketingu wielokanałowego umożliwia budowanie rozwiązań i ekosystemów intuicyjnie łączących ludzi, technologię i wiedzę, opartych na twardych danych we wszystkich nośnikach. Dzięki temu tworzymy strukturę omnichannel. Daje to marketerom możliwość skuteczniejszego tworzenia i grupowania treści oraz szansę skoncentrowania się na strategii i analityce, zwiększaniu sprzedaży oraz lojalności konsumenta.

zarządzanie ścieżką konsumenta


ZAINTERESOWANIE

Zainteresowanie
użytkownika marką

identyfikacja

Identyfikacja jego potrzeb
i rozpoznanie jego przyzwyczajeń

dostarczenie

Dostarczenie mu tego,
czego chce, w odpowiednim
momencie i miejscu

synchronizacja

Synchronizacja wielu kanałów
komunikacji i jej ujednolicenie
w wielu miejscach oraz urządzeniach,
z których korzysta konsument

Zaangażowanie się w relację z konsumentami

Single Channel

Multichannel

Cross-channel

Omnichannel

search ads
product listing ads
remarketing
analityka
display

Konsument w centralnym miejscu / customer-centric marketing

Konsument i nasza wiedza

eCRM I OMNICHANNEL W THEY.PL

Artificial intelligence
/ AI driven

They.pl to ponad
150 ekspertów

Pracujemy dla 25 marek
z

Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes

Synerise
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

Omnichannel marketing i zarządzanie eCRM – jak skutecznie dotrzeć z komunikatem do konsumenta i sprawić, aby został z naszą marką jak najdłużej?

Omnichannel commerce to całościowe zarządzanie sprzedażą produktów lub usług za pomocą wielu współdziałających ze sobą kanałów marketingowych. Aby przyciągnąć uwagę odbiorcy komunikatu, a następnie zadbać o utrzymanie trwałej relacji konsumenta z marką, należy zintegrować sprzedaż omnichannel z rozwiązaniami eCRM. Dzięki temu można:

  • reaktywnie lub retencyjnie odpowiadać na potrzeby konsumentów,
  • angażować ich w działania marki,
  • zachęcać do kolejnych zakupów.

W naszej agencji zapewniamy klientom rozwój ich biznesu w świecie digital marketingu, dzięki czemu mogą oni zwiększyć swoją rozpoznawalność w sieci i czerpać zyski ze zwiększonego ruchu we własnych mediach (serwisy www, fanpage, bazy e-mail itp.). Wzrost sprzedaży jesteśmy także w stanie osiągnąć poprzez analizę i optymalizację sposobów komunikacji marki z konsumentem w dobie wspomnianej wszechkanałowości.

1

Omnichannel marketing – dlaczego w commerce sprawdza się wszechkanałowość sprzedaży?

Aby zadbać o jak najlepsze relacje na linii marka–konsument, wykorzystujemy w naszych działaniach wszystkie efektywne kanały komunikacji. Jesteśmy świadomi, że konsumenci korzystają z różnych platform (wyszukiwarek, kanałów social media, portali czy serwisów wideo) oraz urządzeń (smartfonów, tabletów i laptopów). Dzięki działaniom ukierunkowanym na omnichannel możemy zintegrować wszystkie kanały i efektywnie dotrzeć do konsumenta – zainteresować go marką i produktem oraz nakłonić do zakupu. Sprawne zarządzanie eCRM pozwala nam natomiast zachęcić konsumenta do ponownego kontaktu z marką.

2

Kanały czy konsument – co jest najważniejsze w omnichannel marketingu?

Choć wszechkanałowość sprzedaży leży u podstaw omnichannel marketingu, dla nas kluczową rolę odgrywa konsument i podejście do niego – customer centric marketing. Na podstawie wiedzy behawioralnej oraz interakcji konsumenta z marką wypracowujemy najlepszy schemat komunikacji. Dostosowujemy też zintegrowane kanały dotarcia, które pozwalają nam utrzymać zainteresowanie konsumenta marką przez jak najdłuższy czas.

3

eCRM w budowaniu trwałych relacji z marką – jak zarządzać bazą danych konsumentów?

Pozyskane informacje o konsumentach stanowią doskonałą bazę danych. Na jej podstawie wybieramy najlepsze ścieżki komunikacji i sposoby dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej. Należy jednak pamiętać, że mnogość danych, stale zwiększająca się liczba touchpointów oraz stopień skomplikowania informacji mogą podnosić ryzyko przekazania konsumentom niespersonalizowanych informacji. Żeby tego uniknąć i spełnić oczekiwania odbiorców komunikatów, wykorzystujemy dostępne narzędzia eCRM do sprawnego zarządzania danymi oraz komunikatami marketingowymi.

Dzięki takim działaniom możemy dokonać segmentacji konsumentów na podstawie ich zainteresowań, decyzji zakupowych czy historycznych zamówień. Jesteśmy także w stanie określić i skonkretyzować wiele warunków, które w późniejszych etapach przygotowania działań ułatwiają dostosowanie oferty do konkretnych konsumentów. Dzięki sprawnemu zarządzeniu eCRM możemy m.in. wybrać konsumentów, którzy dodali produkt do koszyka, ale ostatecznie zrezygnowali z zakupu, czy zainteresowanych marką jedynie w określonych przedziałach czasowych.

4

Omnichannel i eCRM – skuteczne w kampaniach 360°

Dostarczenie konsumentowi potrzebnych informacji, sprzedanie produktu, zainteresowanie marką – to jedne z głównych celów naszych działań. W kampaniach 360° wykorzystujemy omnichannel marketing do aktywizacji konsumentów oraz analitykę i optymalizację, dzięki czemu utrzymujemy trwałe relacje konsumentów z marką. Kampanie tego typu przynoszą wymierne efekty w postaci:

  • wygenerowania ruchu na stronie,
  • zwiększenia zysków z zakupów,
  • poszerzenia świadomości na temat marki i jej rozwiązań.



Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji