Performance marketing w They.pl to zaawansowany sposób zarządzania wzrostem sprzedaży, ruchu on- i offline (footfall), lead generation oraz optymalizacją konwersji. Opracowaliśmy także nuLead, czyli własną technologię zarządzania leadami dostosowaną do każdej kampanii reklamowej – zarówno tej stricte online, jak i tej opartej na działaniach online mających bezpośredni wpływ na biznes tradycyjny.
Customer Journey
W zależności od celów wyznaczonych przez klienta (bądź wspólnie z klientem)
nasze działania prowadzimy tak, aby doprowadzić do ich osiągnięcia.
Lead
generation
Sales growth
social i content
performance
afiliacja
optymalizacja
konwersji
In-store
performance
Działania performance
Każdy proces w ramach działań performance marketingowych w They.pl rozpoczyna się od szczegółowych analiz i badań, na bazie których projektujemy ścieżkę konsumenta (customer journey). Na jej podstawie przygotowujemy strategię, a następnie dobieramy media oraz partnerów (wydawcy, influencerzy, portale, etc.), których zapraszamy do uczestnictwa w projekcie ukierunkowanym na wzrost sprzedaży, pozyskiwanie leadów czy wygenerowanie innych pożądanych działań grupy docelowej.
Działania performance marketingowe opieramy na zaawansowanej analityce biznesowej i internetowej, która pozwala precyzyjnie wyznaczać kluczowe wskaźniki efektywności i konsekwentnie je realizować, wykorzystując najbardziej optymalne modele performance’owe (CPS, CPA, CPO, CPC, CPV, CPE), hybrydowe, ale także modele FF i CPM.
Realizacja kampanii
wraz
z implementacją
narzędzia nuLead
Optymalizacja
efektywności
kampanii sales
& lead generation
Analityka,
raportowanie,
wnioski
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka
NARZĘDZIA PERFORMANCE MARKETINGU
LEAD
GENERATION
AFILIACJA
ZARZĄDZANIA KANAŁAMI
SPRZEDAŻY ONLINE
OPTYMALIZACJA
KONWERSJI
MARKETPLACES
RTB
PLANOWANIE
I ZAKUP MEDIÓW
KAMPANIE
WIELOKANAŁOWE
DATA
MANAGEMENT
RETARGETING
KAMPANIE ROBO
(RESEARCH ONLINE,
BUY OFFLINE)
CUSTOMER JOURNEY
PLANNING
KAMPANIE B2C
KAMPANIE B2B
MOBILE
SOCIAL
PERFORMANCE
CONTENT
PERFORMANCE
IN-STORE
PERFORMANCE
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka
PERFORMANCE MARKETING W THEY.PL
Przeprowadziliśmy ponad 700 kampanii
w ekosystemie Google
Pracujemy dla
25 marek z
Artificial intelligence / AI driven
They.pl to ponad 150 ekspertów
Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka
Performance marketing, czyli jak zwiększyć konwersje w kampaniach i rozwinąć biznes klienta
Wskaźniki konwersji to kluczowe elementy wszystkich działań prowadzonych w ramach performance marketingu. Za ich pomocą uzyskujemy faktyczne dane na temat skuteczności naszych kampanii. Dzięki wykorzystaniu performance marketingu nasze działania są zawsze nastawione na cele, które zostały określone przez klienta lub wypracowane w trakcie wspólnego przygotowania strategii marketingowej.
Wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu on- i offline oraz wygenerowanie leadów – każdy z tych celów może stanowić podstawę kampanii performance marketingowej. Aby w jeszcze większym stopniu zwiększyć skuteczność działań, opracowaliśmy nuLead, własną technologię, która służy do zarządzania leadami. Wykorzystujemy ją we wszystkich naszych kampaniach – zarówno tych ukierunkowanych na działania online, jak i offline, które mają bezpośredni wpływ na branżę retail oraz wskaźnik footfall.
1
Agencja performance marketing – nastawiona na mierzalne efekty zamiast budowania wizerunku marki
Wizerunek marki w sieci jest bardzo istotny dla klienta, ale w działaniach performance marketingowych ważniejsze jest wypracowanie strategii, która pozwala przekuć opinie o marce w oczekiwane efekty. Możemy ocenić skuteczność kampanii za pomocą przedstawienia dokładnych danych dotyczących liczby kliknięć w linki reklamowe, liczby zakupionych towarów lub usług itd. Analityka biznesowa i internetowa pozwala nam opracować strategię kampanii, która przyniesie określone efekty.
2
Performance marketing – czym są wskaźniki konwersji w kampaniach nastawionych na określone efekty?
W performance marketingu skuteczność kampanii oceniamy za pomocą wskaźników dostosowanych do biznesu klienta. W zależności od przyjętego przez nas i klienta modelu rozliczenia wskaźniki mogą zależeć od:
liczby kliknięć w link reklamowy (model CPC),
liczby podjętych przez konsumenta akcji (model CPA),
liczby złożonych zamówień (model CPO),
sprzedaży (model CPS),
liczby wizyt (model CPV),
zaangażowania (model CPE).
Z klientami współpracujemy również na zasadach modeli hybrydowych, dzięki którym nasze działania performance marketingowe mogą skupiać się na uzyskaniu jak najlepszych konwersji ze sprzedaży, kliknięć w linki lub podjętych akcji.
3
Performance marketing a customer journey – jak precyzyjnie wyznaczyć etapy kampanii i uzyskać zamierzone efekty?
W naszej agencji każdy proces rozpoczynamy od szczegółowych analiz biznesowych klienta oraz badań związanych z tematem kampanii. Sprawdzamy również działania konkurencji i wyciągamy z nich wnioski. Na podstawie danych z tych trzech zakresów projektujemy ścieżkę konsumenta.
Dzięki mapowaniu customer journey jesteśmy w stanie określić touchpointy, czyli punkty styku konsumenta z marką. W ten sposób możemy precyzyjnie ustalić, w jaki sposób i kiedy konsument może uzyskać od marki interesujące go informacje. W czasach bardzo intensywnej digitalizacji, gdy coraz więcej użytkowników sieci korzysta z wielu urządzeń, wymaga to od nas zintegrowania wielu kanałów dotarcia do konsumenta i wykorzystania mechanizmów omnichannel marketingu.
Na podstawie zaprojektowanej ścieżki przedstawiającej punkty styku konsumenta z marką możemy przygotować odpowiednie działania, które będą prowadzić konsumenta do wypracowanego przez nas razem z klientem celu. Mogą to być m.in. artykuły poradnikowe na blogu marki lub teksty sponsorowane na portalach zewnętrznych, które staną się użyteczne, gdy konsument będzie szukał informacji o produkcie (performance content marketing).
4
Performance marketing – media planning & buying oraz budowanie efektywnej sieci wydawców
Aby osiągnąć zamierzone efekty, korzystamy ze zintegrowanych kanałów dotarcia – owned (blogi, profile social media, strony www klienta) oraz earned i paid media.
W kampaniach lead generation podejmujemy współpracę z wydawcami (serwisy, bazy e-mail, aplikacje itp.) i sieciami reklamowymi. Dzięki temu nasze komunikaty reklamowe wraz z linkami mogą się pojawić w portalach i serwisach branżowych, na blogach influencerów oraz w online marketplaces.
Do kampanii sales growth oraz kampanii hybrydowych (sales growth + lead generation) wykorzystujemy natomiast narzędzia Google i inne sieci reklamowe – social media, RTB i Programmatic oraz bazy e-mail i inne aktywa digitalowe. W efekcie precyzyjnie i skutecznie docieramy do odpowiedniego konsumenta, co widać we wszystkich wskaźnikach przeprowadzonych przez nas kampanii.
Powiązane Case Studies
Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie
Wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika.
Więcej informacji