W ramach zaawansowanych działań digital marketingu kwestiami kluczowymi są odpowiednia identyfikacja grupy docelowej oraz jej precyzyjne określenie liczbowe. Nikomu nie trzeba powtarzać, jak duże znaczenie ma poznanie konsumenta – jego preferencji, przyzwyczajeń, planów, a nawet nastawienia względem marki. Kolejnym krokiem jest zawsze niezwykle skrupulatny dobór efektywnych kanałów komunikacji, w tym oczywiście mediów.
AUDIENCE PLANNING
Planowanie mediów
Planowanie mediów optymalizujemy zgodnie z założeniami modelu Digital Customer Journey, prezentującego ścieżkę zakupową użytkownika / konsumenta. Na podstawie zgromadzonej wiedzy, doświadczeń oraz dzięki bliskiej współpracy z większością dostawców mediów (systemy reklamowe, sieci afiliacyjne, kanały społecznościowe, portale, serwisy i inni wydawcy, blogosfera, bazy e-mail, marketplaces oraz inni właściciele aktywów digitalowych) wybieramy najbardziej efektywne kanały komunikacji płatnej (paid media), odpowiednich partnerów oraz miejsca i czas emisji dopasowane do celów kampanii.
kilka kroków do sukcesu
Efektywne wykorzystanie każdego kanału komunikacji / Minimalizacja kosztów jednostkowych / Optymalizacja ROI / Zintegrowane holistyczne podejście /
Polska, Europa, świat / Mierzenie, optymalizacja, zmiany
Filozofia They.pl w ramach planowania i zakupu mediów zamyka się w kilku kluczowych pojęciach:
Efektywne wykorzystanie każdego kanału komunikacji
To wiedza na temat konsumenta, jego precyzyjne zidentyfikowanie oraz umiejętność dosięgnięcia użytkownika z komunikatem w dogodnym miejscu, o idealnej porze oraz
w odpowiednim i adekwatnym do okoliczności otoczeniu. To także umiejętność zarządzania zasięgiem reklam, generowania skutecznego ruchu ze stron, na których wyświetlą się komunikaty reklamowe i wreszcie kreatywny proces integracji wielu kanałów internetowych
i uzyskanie widocznej synergii między nimi.
Minimalizacja kosztów jednostkowych
Kluczowe są dla nas cele działań postawione przez klienta oraz ich realizacja za pomocą najbardziej efektywnych – tak pod względem kosztów – kanałów komunikacji. Planowanie mediów jest pierwszym etapem, a ciągła optymalizacja kampanii pod kątem jej skuteczności i minimalizacja kosztów mediowych – drugim. Stawiamy na synergię najbardziej efektywnych kosztowo kanałów reklamowych, nie dublujemy kosztów reklam.
Optymalizacja ROI
Stopa zwrotu z inwestycji klasyfikuje kampanię do grona tych bardziej lub mniej udanych. Właśnie dlatego ROI to dla nas najważniejszy wskaźnik każdej kampanii. Jest efektem optymalizacji digital marketing mix, ciągłego rozbudowywania modeli atrybucji i umiejętnego zarządzania wydatkami mediowymi.
Zintegrowane holistyczne podejście
Planowanie i zakup obejmują stale rozwijający się ekosystem wszystkich mediów (paid media, earned media, owned media). Nasze holistyczne podejście umożliwia integrację wszystkich kanałów cyfrowych (w tym społecznościowych) oraz mierzenie efektów wzajemnego oddziaływania między nimi. W efekcie jesteśmy w stanie szybko i efektywnie zmieniać
kampanię pod kątem osiągnięcia jak najlepszych wyników.
Polska, Europa, świat
Zajmujemy się planowaniem i zakupem mediów nie tylko w Polsce. Dla części klientów prowadzimy również działania mediowe na innych rynkach europejskich a także poza
Europą – zarówno za pomocą własnych zasobów, jak i ze wsparciem naszych partnerów na innych rynkach.
Mierzenie, optymalizacja, zmiany
Dostarczanie najwyższego możliwego ROI to dla nas priorytet. Wszystkie działania opierają się zatem na nieustannej analityce działań (internetowej i biznesowej), bardzo bliskiej kooperacji z klientem, włączeniu wielu osób w They.pl w realizację projektu każdego klienta. Dzięki temu pracujemy na jak najlepsze rezultaty. Korzystamy przy tym z wielu narzędzi analitycznych, w tym również z naszego systemu do zarządzania leadami – nuLead.
e-commerce customer journey buying process
PROCES ZAKUPOWY
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka
MEDIA PLANNING & BUYING W THEY.PL
Artificial intelligence / AI driven
They.pl to ponad 150 ekspertów
Pracujemy dla
25 marek z
Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka
Powiązane Case Studies
Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie
Wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika.
Więcej informacji