REKLAMA INTERNETOWA

Reklama internetowa to dla nas przede wszystkim zrozumienie biznesu klienta i dostarczenie efektywnego ruchu na jego stronę i/lub do sklepów stacjonarnych dzięki działaniom online, skutecznym komunikatom skierowanym do konsumenta, a także dzięki ciągłej optymalizacji działań oraz zaawansowanej analityce.

Planujemy reklamę w internecie

Zrozumienie biznesu
i konsumenta

Strategia i projekcja
customer journey

Wizualizacja / kreacja
+ technologia

Odnalezienie
konsumentów i sieci

Media – planowanie
i zakup

Realizacja działań
reklamowych online

Mierzenie efektów
i analityka biznesowa

Excellence in creative performance – to harmonia między 3 obszarami: wielokanałowością,
kreacją i analityką. One, dzięki współgraniu ze sobą, przynoszą efekty nierzadko lepsze od prognozowanych.

WIELOKANAŁOWOŚĆ

online / offline

Każdy odpowiednio zaplanowany
kanał komunikacji odpowiada
za dostarczenie oczekiwanych efektów

KREACJA I TECHNOLOGIA

 

Kreacja dopasowana
do oczekiwań konsumenta
i idąca za nią technologia, pozwalają
konsumentowi z łatwością odnaleźć się
na stronach docelowych kampanii

ANALITYKA

 

Realizacja założeń klienta,
zarządzanie danymi
(big data i strukturyzacja danych)
oraz zaawansowana analityka – internetowa
i biznesowa.
Efekt: skuteczne działania online
– mierzalne na każdym etapie

DIGITAL ADVERTISING / MULTICHANNEL

Search, Programmatic, Display, Video, Cross-device, Digital Out-of-home (DOOH), Native advertising, Audience Discovery, RTB, Double Click, YouTube, E-mail

Większość naszych działań reklamowych w internecie prowadzi konsumenta dalej niż tylko na stronę www – albo do sprzedaży online (e-commerce), do jego lokalizacji względem marki, albo do wizyty w sklepie stacjonarnym (działania ROPO / research online, buy offline).

Konsument

Strona www
klienta

  • sprzedaż online
  • lead generation
  • wizyta w sklepie offline / footfall
  • lojalność

BE strategic with your connections

Reklama internetowa w They.pl to rozbudowany i zintegrowany proces, a w jego centralnym miejscu znajdują się konsument, jego oczekiwania i preferencje oraz cel klienta.

REKLAMA INTERNETOWA W THEY.PL

Artificial intelligence
/ AI driven

They.pl to ponad
150 ekspertów

Pracujemy dla 25 marek
z

Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

Reklama internetowa, czyli jak kampanie reklamowe skutecznie realizują cele klienta

Według IAB reklama online przekroczyła 3,96 mld złotych wartości rynkowej, dzięki czemu jest obecnie najbardziej rozwijającą się formą dotarcia do konsumenta. W czasach, gdy ponad 4 mld ludzi na świecie ma dostęp do internetu, kampanie reklamowe odpowiadają za realizację określonych celów – m.in. zwiększenie ruchu na stronach, a także wygenerowanie zysków, zarówno online, jak i offline.

Reklama internetowa zaczyna się od zrozumienia biznesu klienta i wskazania konsumenta, czyli grupy docelowej. Reklamy w internecie przygotowane przez naszą agencję odpowiadają na potrzeby konsumentów, dzięki czemu osiągają wysokie współczynniki konwersji. Rozwijają również biznes klienta: przyczyniają się do zwiększenia liczby wizyt na stronach internetowych, a tym samym – wzrostu sprzedaży. Ponadto pomagają wygenerować pozytywny wizerunek marki, który potrafimy zbadać przy wykorzystaniu różnych narzędzi badawczych.

1

Reklama w internecie - strategia i kreacja kampanii reklamowej

Określenie celów i umiejętność wykorzystania informacji o konsumentach pozwala nam zaprojektować ścieżkę interakcji, z którymi konsument ma do czynienia podczas swojej ścieżki zakupowej (customer journey). Dzięki temu możemy wyznaczyć touch pointy, czyli punkty styku konsumenta z marką.

Na podstawie ścieżki i określonych punktów styku przygotowujemy następnie spersonalizowane kreacje reklamowe, również w dynamicznych formatach rich media.

2

Kampania reklamowa, w której centrum znajduje się konsument - rola omnichannel marketingu

Aby przygotowane przez nas kreacje mogły dotrzeć do odpowiednich konsumentów, wykorzystujemy uzyskane o użytkownikach informacje. W odnalezieniu konsumentów w sieci pomagają nam dostępne kanały komunikacji. Jedne ze skuteczniejszych działań są oparte na omnichannel. Umożliwiają nam one całościowe zarządzanie lejkiem sprzedażowym – od budowania świadomości marki, po zakupy dokonane online czy offline oraz utrzymania klienta w dłuższej perspektywnie.

3

Reklama behawioralna w internecie - dlaczego dostosowujemy kampanie reklamowe do zainteresowań konsumenta?

Mamy świadomość, że najbardziej angażująca reklama internetowa jest związana z potrzebami konsumenta, dlatego w swoich działaniach wykorzystujemy reklamę behawioralną. Na podstawie m.in. zachowania konsumenta online jest tworzony jego profil behawioralny, który następnie wykorzystujemy w działaniach reklamowych.

Reklamy behawioralne są wspierane również przez e-PR i działania content marketingowe, które poza skutecznym odpowiadaniem na potrzeby użytkowników mają kluczowy wpływ na budowanie wizerunku marki w sieci.

4

Analityka reklamy internetowej - jak skutecznie optymalizujemy nasze działania?

Nasza kampanie reklamowe przynoszą spektakularne efekty nie tylko dzięki precyzyjnie zaprojektowanej strategii, kreacjom wykorzystującym najnowsze technologie personalizacji czy zintegrowaniu różnych kanałów dotarcia do konsumenta, lecz także za sprawą analityki prowadzonej w modelu AGILE. Dzięki temu możemy na bieżąco optymalizować nasze reklamy internetowe. Jesteśmy też w stanie jeszcze precyzyjniej docierać do konsumentów, lepiej odpowiadać na ich potrzeby, a w efekcie – cały czas przyczyniać się do rozwoju biznesu klienta.

W optymalizowaniu kampanii wykorzystujemy dostępne bazy e-CRM. Dane zbieramy również z narzędzi, które analizują ruch, preferencje konsumentów i zachowania zakupowe przez kanały social media.




Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas