Integrujemy działania SEO i SEM. Budujemy widoczność
i wizerunek klienta w wyszukiwarce Google, realizujemy
kampanie reklamowe Google AdWords, dostarczamy efektywny
ruch organiczny i płatny, optymalizujemy ROI.
SEO CONTENT MARKETING i OUTREACH + GROWTH HACKING
Prowadzimy projekty, które nazywamy „nowoczesnym SEO”.
Zależy nam na budowaniu i zwiększaniu ruchu oraz zarządzaniu nim (Traffic Management) za pomocą:
pozyskiwania wartościowych, naturalnych linków dzięki nieszablonowym działaniom angażującym użytkowników i influencerów oraz tworzenie i publikowanie contentu off-site
umiejętnemu zarządzaniu contentem on-site, ciągłej optymalizacji contentu na stronie klienta i zwiększaniu ratingu serwisu
ciągłej optymalizacji serwisu klienta, doskonaleniu technicznemu serwisu w oparciu o nieustannie zachodzące zmiany w ramach algorytmu Google
poszukiwania pomysłów na tworzenie contentu (słowo, grafika, interactive), analizy działań konkurencji, analityki potencjału rynkowego oraz wdrażania sposobów na zwiększenie potencjału serwisu klienta dla użytkownika (a przy okazji dla wyszukiwarki Google)
content marketing i outreach
linkbaiting
growth hacking & management
influencer marketing
audyty
optymalizacja
PAID SEARCH (SEM, PPC)
Prowadzimy kampanie reklamowe oparte o system Google AdWords i szeroki wachlarz dostępnych produktów Google w ramach wyszukiwarki oraz sieci reklamowej GDN (np. Search Ads, Product Listing Ads, Remarketing i inne) -> strategia + kreacja + realizacja + analityka.
Realizujemy cele klientów w modelach prowizyjnych, CPC oraz CPA, pracujemy zarówno dla firm, dla których kluczowa jest znajomość marki, jak i dla e-commerce’ów, które na pierwszym miejscu stawiają sprzedaż online.
Harmonogram działań w kontekście SEM zazwyczaj wygląda następująco:
Audyt aktualnych działań, analiza możliwości
i zdefiniowanie szans oraz najważniejszych
celów biznesowych
Propozycja strategii działań
wraz z kluczowymi KPIs
oraz rekomendacje budżetowe
Przygotowanie kampanii
(struktura, copy, budżet)
Uruchomienie i prowadzenie kampanii,
ciągła optymalizacja, zarządzanie wszystkimi elementami kampanii
Zaawansowane raportowanie,
wraz z analityką internetową
i biznesową
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka
SEARCH STRATEGY & MANAGEMENT
Nasze holistyczne podejście do komunikacji w wyszukiwarkach sprawia, że jesteśmy w stanie uzyskać jak największe synergie między organicznymi działaniami SEO a reklamą płatną (SEM). Te dwie formy komunikacji muszą ze sobą współpracować, by budować efektywny ruch na stronie oraz obniżać jednostkowe koszty działań.
Większość prowadzonych przez nas działań w wyszukiwarkach jest bardzo mocno powiązana z aktywnym marketingiem na innych polach – zarówno tych organicznych (np. social media, e-mail marketing, eCRM), jak i płatnych (np. display, performance marketing, media management). Dodatkowo wspieramy je technologią, zaawansowaną analityką internetową oraz biznesową.
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka
analityka
idea
działania webowe
efektywny ruch
technologia
social media
SEARCH MARKETING W THEY.PL
Przeprowadziliśmy ponad 700 kampanii
w ekosystemie Google
Zrealizowaliśmy ponad 100 wielkich
projektów SEO
Pracujemy dla
25 marek z
Artificial intelligence / AI driven
They.pl to ponad 150 ekspertów
Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka
Pozycjonowanie i optymalizacja stron, reklamy płatne – jak działania SEO i kampanie SEM oddziałują na wzrost widoczności strony oraz zwiększają liczbę konwersji?
Optymalizacja SEO, przygotowana na podstawie dokładnej analizy mocnych i słabych stron witryny, zwiększa widoczność strony klienta w wynikach wyszukiwania. Kampanie SEM mają natomiast znaczący wpływ na natychmiastowe pozyskanie dodatkowego ruchu z płatnych działań. Dzięki osiągnięciu synergii między SEO i SEM klient może stać się liderem wśród konkurencji i zyskać nowy potencjał sprzedażowy.
Aby zapewnić klientowi ruch organiczny i płatny z wyszukiwarki, prowadzimy kampanie w sposób zintegrowany. Dostosowujemy działania marketingowe online do oczekiwań i celów biznesowych klienta. Wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania i algorytmy Google, analizujemy działania konkurencji oraz wdrażamy pomysły na podstawie dokładnych testów A/B, testów wielowymiarowych i pomiarów konwersji. W ten sposób osiągamy wysokie pozycje w wyszukiwarkach, co ma realny wpływ na rozwój biznesu klientów – zwiększa sprzedaż na stronie, buduje wizerunek marki w sieci oraz optymalizuje działanie strony.
1
Agencja SEO – efektywne pozycjonowanie i optymalizacja stron www
Zarządzenie ruchem to podstawowa umiejętność, dzięki której strona klienta może osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce. W naszej agencji Traffic Management dostosowujemy zarówno do potrzeb klienta i dostępnego budżetu, jak i odbiorców treści. Precyzyjnie ustalamy również strategię działań za pomocą audytu SEO, który wskazuje nam mocne i słabe strony witryny. Audyt SEO pozwala nam zdiagnozować problemy na stronie na podstawie obecnych treści, a następnie stworzyć optymalną i najefektywniejszą strategię działań. Do tego celu wykorzystujemy SEO content marketing. Budujemy struktury wzajemnie linkujących się, zoptymalizowanych treści, dzięki czemu ułatwiamy wygodne wyszukiwanie informacji na stronie.
W trakcie przygotowywania audytu SEO wykorzystujemy również narzędzia UX i UI. Dzięki nim możemy precyzyjniej określić przyczyny niskiego współczynnika konwersji (nieprawidłowo skonstruowane menu, długi proces zakupowy) i znaleźć najlepsze rozwiązania, które pozwolą lepiej poruszać się po stronie. W ustalaniu strategii wykorzystujemy też możliwości, jakie daje nam analityka internetowa (analityka Google).
2
Agencja SEO – skuteczny link building i growth hacking
W naszej agencji zwiększamy ruch na stronach klientów nie tylko dzięki optymalizacji witryn, ale też za pomocą link buildingu. Pozyskujemy wartościowe linki z publikacji contentu off-site. Do naszych działań angażujemy również influencerów, którzy razem z nami budują bazę wartościowych linków wpływających na widoczność stron w wyszukiwarkach.
Aby skutecznie pozyskać ruch, wykorzystujemy techniki growth hacking. Komunikujemy się z odbiorcami za pomocą portali i mediów społecznościowych. Nasi klienci mają swoje profile na Facebooku, Instagramie, Twitterze, LinkedInie, YouTubie – w zależności od charakteru marki. Podobnie jak witryny, kanały klientów poddajemy ciągłej optymalizacji. Dzięki temu mogą one cały czas być widoczne w wynikach wyszukiwania, niezależnie od zmian zachodzących w algorytmach.
3
Agencja SEM – zarządzanie kampaniami reklamowymi Ads
Płatne kampanie reklamowe oparte na systemie Google AdWords sprawiają, że możemy jeszcze lepiej dotrzeć z przekazem marketingowym do odbiorców. Kampanie reklamowe Ads mają istotny wpływ na pomnażanie zysku z inwestycji. Dzięki widoczności strony w pierwszych wynikach wyszukiwania lub sieciach GDN kampanie reklamowe docierają do odpowiedniego grona odbiorców i mają realny wpływ na wzrost konwersji.
Płatne kampanie Google Ads pozwalają stworzyć szereg formatów reklamowych. To otwiera nam drogę do pozyskania nowych leadów, wzrostu konwersji, a w efekcie także zwiększenia sprzedaży na stronie klienta.
W naszej agencji prowadzimy kampanie w wyszukiwarce: dzięki linkom sponsorowanym w Google strony naszych klientów są od razu widoczne w wynikach wyszukiwania. Przeprowadzamy również działania remarketingowe oraz działania w sieciach reklamowych (reklamy graficzne, tekstowe, video, interaktywne), co ułatwia nam precyzyjne dotarcie do odpowiednich odbiorców. Za pomocą sieci GDN możemy bowiem dostosować strony docelowe do profilu i charakteru marki.
4
Agencja SEM – reklama i pozycjonowanie YouTube
Płatne kampanie PPC, PPA lub rozliczane według innego modelu, umieszczamy również na portalu YouTube, który jest cennym źródłem ruchu. Reklamy YouTube pozwalają dotrzeć nam do użytkowników internetu o bardzo różnorodnych zainteresowaniach i różnych cechach demograficznych. Z tej mnogości rozwiązań korzystamy w najlepszy dostępny sposób.
Wykorzystujemy reklamy trueview in stream, które wyświetlają się przed wybranymi przez użytkowników filmami wideo, oraz reklamy trueview in display. Dzięki tej drugiej możliwości nasze reklamy mogą być widoczne również w postaci banerów w wynikach wyszukiwania YouTube lub jako propozycje do obejrzenia.
5
Agencja SEO SEM – integracja optymalizacji SEO i płatnych kampanii reklamowych
Połączenie działań SEO i SEM pozwala nam zarządzać reklamami płatnymi w wyszukiwarce i ruchem organicznym na szeroką skalę. Znacząco wpływa także na widoczność stron klienta – są one wyświetlane nie tylko w wyszukiwarkach, ale też w sieciach reklamowych czy na YouTube.
Prowadzone przez nas kampanie na bieżąco dostosowujemy do najnowszych algorytmów Google. We wszystkich zmianach, które wdraża amerykański potentat, dostrzegamy nowe możliwości i szanse na osiągniecie lepszych wyników. Dlatego stale optymalizujemy kampanie SEO i SEM m.in. pod kątem mobile first indeks oraz wyszukiwania głosowego. Trzymamy rękę na pulsie, bo wiemy, że w tylko w ten sposób osiągniemy z klientem najlepsze efekty.
Powiązane Case Studies
Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie
Wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika.
Więcej informacji