SOCIAL MEDIA

Social media marketing w They.pl to zintegrowane, często wielokanałowe działania. Z jednej strony są one ukierunkowane na systematyczne budowanie zasięgu i audytorium, z drugiej – na budowę ludzkiej, przyjaznej twarzy marek, dla których pracujemy. Stawiamy również na taką komunikację z użytkownikami (klientami aktualnymi i potencjalnymi, fanami, influencerami), która, dzięki dostarczaniu wartościowych treści, prowadzi do osiągania mierzalnych efektów w mądry, unikatowy sposób. Często pod prąd. Ale nigdy wbrew zasadom.

DZIAŁANIA w ŚWIECIE SOCIAL MEDIÓW

Nasze działania obejmują cały świat mediów społecznościowych – zarówno kanały socialowe, jak i 
blogosferę. Łączymy komunikację organiczną z social performancem.


komunikacja

  • Strategia
  • Zarządzanie komunikacją
  • Influencer marketing / blogosfera
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Akcje specjalne
  • Social CRM
  • Analityka
  • Aplikacje i gaming
  • Aktywacje brandowe

Integracja kanałów socialowych
/ Wielokanałowość


REKLAMA / PERFORMANCE

  • Kampanie / Paid social
  • Social performance
  • Lead generation
  • Sales growth
  • Akcje specjalne

Customer Journey

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

STRATEGIA

komunikacja w mediach

By skutecznie prowadzić komunikację w mediach społecznościowych, trzeba rozumieć konsumenta, znać jego przyzwyczajenia i preferencje, a także:

Wyróżnić się

Social media nas fascynują. Nasze pomysły na unikatowość w skomplikowanym internetowym świecie przepełnionym lepszym lub gorszym contentem pozwalają klientom czuć się wyjątkowymi, zaś konsumentów skłaniają do szybkiego działania, czasem refleksji, ale przede wszystkim zachęcają go do komunikacji z marką, zapraszają do rozmowy. Prowadzimy dialog z użytkownikiem – to on ma się czuć najważniejszy i tylko marki funkcjonujące w social mediach właśnie w ten sposób mają szansę się wyróżnić.

Tworzyć atrakcyjny content

Tylko świetny i inspirujący content jest czytany, oczekiwany przez konsumenta i przez niego udostępniany. W zespole content marketingu w They.pl powstają intrygujące, zabawne, poważne, merytoryczne i interesujące treści. Właśnie one mają przekonać konsumenta, że warto uczestniczyć w podróży z tą właśnie marką a nie setką innych. To historie inspirują ludzi, zaś specjalne aktywacje w mediach społecznościowych czy blogosferze zachęcają do interakcji.

Prowadzić konwersację

Atrakcyjny content, odróżnienie się od innych, wreszcie dialog z konsumentem – to trzy kluczowe obszary, między którymi warto umiejętnie się poruszać. W ten sposób można zagwarantować wzrost efektywności komunikacji w social mediach czy blogosferze. By prowadzić angażującą i mądrą konwersację z użytkownikiem, trzeba go znać i… poznawać coraz lepiej. W całym tym procesie pomagają nam badania konsumenckie, wieloletnie doświadczenia w przeróżnych branżach oraz szereg narzędzi internetowych, z których korzystamy – to one pozwalają nam precyzyjnie określać wielkość audytorium, badać nastroje oraz słuchać, co konsumenci mówią o marce. Wiemy, co klienci mówią, gdzie mówią i dlaczego czują się w określony sposób. Dzięki temu włączamy się do dialogu w sposób przemyślany, pogłębiając relacje, edukując konsumenta, budujemy zaangażowanie i zasięg, a wreszcie wpływamy na wzrost zainteresowania marką.

Budować zasięg / social multi- i crosschannel

Nasi specjaliści zarówno z zakresu komunikacji socialowej, jak i działań w ramach influencer marketingu sprawiają, że treści i komunikacja są autentyczne, wyjątkowe i absorbujące konsumenta. Zaś specjaliści związani z działaniami płatnymi w mediach społecznościowych (social performance) wiedzą, jak niezwykle precyzyjnie oszacować grupę docelową i gdzie ją zidentyfikować, jakie grafiki i komunikaty „sprzedają”, jakiego rodzaju reklamy powinny być wyświetlane, w których kanałach społecznościowych.

Mierzyć i analizować / KPIs

Opierając się na KPI i celach biznesowych, projektujemy i realizujemy różne strategie komunikacji. Włączamy w to również partnerstwo marketingowe czy działania non-profit. Naszym klientom proponujemy cały czas nowe rozwiązania, bez których świat social mediów nie mógłby funkcjonować. Nieustannie mierzymy efektywność prowadzonych przez nas działań i maksymalizujemy ROI.

Być sobą i planować

Social media działają w czasie rzeczywistym. Nic nie może być poprawiane, zatem najwyższa jakość pracy i niezwykła uważność to konieczność. Tę skuteczność udaje się uzyskiwać dzięki efektywnemu planowaniu (z szybkim reagowaniem na zmiany i reakcje live użytkowników), prowadzeniu komunikacji opartej na twardych danych i znajomości konsumenta. Ważna jest również bliska współpraca z klientem. Warto też pamiętać, że wszyscy muszą być sobą, bo prawdziwa komunikacja to fundament, kluczowy element w nawiązaniu szczerej więzi z użytkownikiem, fanem, klientem.

social media w THEY.PL

Artificial intelligence
/ AI driven

They.pl to ponad
150 ekspertów

Pracujemy dla 25 marek
z

Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

Agencja social media - jak skutecznie budować zasięgi i tworzyć pozytywne, trwałe relacje użytkowników z marką?

Zaangażowanie fanów i użytkowników określoną tematyką w mediach społecznościowych, a także aktywna promocja marki we współpracy z blogerami sprawia, że wizerunek firmy jest bardziej rozpoznawalny. Promowana marka staje się także bliższa odbiorcom, dzięki czemu zyskuje przyjaźniejsze oblicze. Jak konkretnie działania social media pozwalają osiągać wysokie wyniki w kampanii?

Jako eksperci social media mówimy głosem marek, a także słuchamy użytkowników. Reagujemy na aktualne wydarzenia, dostosowujemy strategię działań do potrzeb klienta, a jednocześnie jesteśmy w stałym kontakcie z użytkownikami social mediów – rozmawiamy z nimi i nawiązujemy trwałe relacje skutkujące zaangażowaniem odbiorców w promocję marki. Zobacz, w jaki sposób docieramy do odpowiedniej grupy docelowej.

1

Agencja social media – dlaczego ważna jest wielokanałowość dotarcia do użytkowników?

Dzięki aktywnej obecności klienta, zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie oraz innych portalach społecznościowych, zwiększamy szansę na pozyskanie znacznej liczby nowych – a co najważniejsze – zaangażowanych użytkowników. Omnichannel marketing, który w promocji e-commerce pozwala za pomocą różnych kanałów dotrzeć do osób zainteresowanych zakupem produktów lub usług, wspiera również strategię działań social mediowych. Oparcie kampanii o widoczność marki w kilku kanałach odgrywa istotną rolę, zwłaszcza że trendy i popularność portali społecznościowych cały czas się zmieniają.

2

Omnichannel w praktyce – dostosowanie obecności marki w social mediach

W They.pl precyzyjnie dobieramy kanały social mediowe do profilu marki. Obecność klienta we wszystkich kanałach znacznie zwiększa liczbę potencjalnych konsumentów, jednak by do nich dotrzeć, nie wystarczy budowanie ogólnych zasięgów. Kluczowe jest dotarcie do właściwych odbiorców, którzy nie tylko są zainteresowani profilem marki, ale również znajdują się na odpowiednim etapie ścieżki zakupowej. Dzięki temu możemy wywołać zamierzoną reakcję i osiągnąć zaplanowane cele.

Z tego względu duży nacisk kładziemy na dokładne profilowanie odbiorców – zarówno pod kątem ich zainteresowań, jak i cech demograficznych. Na podstawie tych informacji wdrażamy działania w wybranych kanałach social mediowych, w których potencjalni odbiorcy są najbardziej aktywni.

3

Social media performance – reklama na Facebooku i inne sposoby na efektywną promocję marki

Prowadzone przez nas działania w kanałach social media nie tylko budują przyjazny wizerunek marki, ale też mogą przyczyniać się do wzrostu sprzedaży produktów bądź usług klienta oraz pozyskiwania nowych leadów. Do tych celów wykorzystujemy performance marketing nastawiony na realne efekty. Dzięki temu działania prowadzone przez naszą agencję social media mogą być częścią zintegrowanych kampanii 360.

Aby zrealizować założenia określone w kampanii performance, korzystamy z narzędzi paid social. W zależności od kanału, w którym prowadzimy działania, jest przez nas wykorzystywana m.in.: reklama na Facebooku, reklama YouTube, a także posty sponsorowane na Instagramie, Twitterze i LinkedInie, InstaStory oraz reklamy na Snapchacie.

4

Agencja social media, która odpowiada na potrzeby odbiorców i marek – jak łączyć wymagania klienta z potrzebami użytkowników?

Wiemy, że tylko przemyślane działania w social media mogą przynieść klientowi realne korzyści. Z tego względu dokładnie profilujemy użytkowników i potencjalnych odbiorców komunikatów, ale też dostosowujemy nasze realizacje do oczekiwań marki.

W uzyskaniu synergii między oczekiwaniami klienta a potrzebami odbiorców istotne znaczenie ma dla nas szczegółowo przygotowana strategia social media. Jako najlepsi eksperci wypracowujemy plan działań operacyjnych na podstawie analizy obecnej sytuacji marki, wskazania punktów styku z użytkownikami na ścieżce customer journey oraz obserwacji i wyciągania wniosków z rozwiązań stosowanych przez inne marki. Dzięki temu wyróżniamy się na portalach społecznościowych, tworzymy atrakcyjny content i wchodzimy w bezpośredni dialog z użytkownikami social mediów – rozwiązujemy kryzysy, odpowiadamy na pytania, angażujemy się w akcje specjalne, a tym samym jeszcze lepiej poznajemy naszych odbiorców.




Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji