W They.pl wiemy, jak dzięki Salesforce Marketing Cloud skutecznie docierać do Twoich
klientów i lepiej wykorzystywać ich dane.
Tym, co wyróżnia naszych ekspertów na rynku, jest wyjątkowe połączenie umiejętności
korzystania ze wszystkich możliwości tego innowacyjnego narzędzia oraz marketingowego i strategicznego
podejścia do działań CRM.
Skorzystaj z naszego wsparcia i zaangażowania, by łatwiej i szybciej
maksymalizować swoje cele biznesowe. Salesforce Marketing Cloud to gwarancja sukcesu Twoich
kampanii marketingowych!
500+
zaprojektowanych automatyzacji
50+
specjalistów CRM
12
certyfikatów Salesforce
15
obsługiwanych rynków w EU
Poznaj klientów, dla których pracujemy na platformie Marketing Cloud
Czym jest technologia Salesforce Marketing Cloud?
Platforma Salesforce Marketing Cloud (SFMC) jest funkcjonującą niezależnie częścią ekosystemu
Salesforce, dzięki której możesz zwiększyć wartość doświadczeń marketingowych swoich
klientów.
Choć system jest nakierowany na działania marketing automation, to nie jest
standardowym narzędziem. Wyróżnia go mnogość funkcjonalności, których dobór i zakres
determinuje potrzeba biznesowa.
Dlaczego warto korzystać z technologii Salesforce Marketing Cloud?
Salesforce Marketing Cloud to zaawansowana platforma marketingowa, która oferuje wiele
funkcjonalności do zarządzania kampaniami marketingowymi, automatyzacji działań marketingowych
oraz analizowania danych związanych z interakcjami klientów z marką. Nasz zespół
certyfikowanych konsultantów i deweloperów Salesforce dostosuje system do Twoich
indywidualnych potrzeb. Zawsze wykorzystujemy możliwości technologii w 100% do realizacji
wyznaczonych celów.
Jak za pomocą Salesforce Marketing Cloud
reagujemy na potrzeby klientów?
Setup
Koordynujemy i wspieramy proces wdrożenia technologii. Poprzedzamy go dokładną analizą
biznesową i stworzeniem architektury, która umożliwi optymalne wykorzystanie aplikacji.
Strategia
Tworzymy złożoną strategię komunikacji omnichannel, opartą na indywidualnych potrzebach
i preferencjach użytkowników, z uwzględnieniem lokalizacji i budowania ich
zaangażowania.
Marketing Automation
Budujemy zaawansowane ścieżki automatyzacji, bazując na dostępnych danych, tak aby maksymalizować
cele i przeciwdziałać zjawisku churnu.
Rekomendacje AI
Wykorzystujemy trendy, tendencje oraz rekomendacje pochodzące z modułu Einstein,
aby być zawsze krok przed użytkownikiem.
Obsługa
Projektujemy kreacje i landing pages zgodnie z najnowszymi trendami, uwzględniając
UX i możliwości technologiczne. Jednocześnie dbamy, aby ich implementacja była
możliwie prosta i intuicyjna.
Analityka
Tworzymy dostosowane do potrzeb klientów dashboardy, segmenty i metryki do oceny
efektywności działań oraz rekomendacje do ich dalszego rozwoju.
Zbuduj widok 360 stopni
Dzięki rozwiązaniu Field Footprint Salesforce (multiscreening) oraz integracji z zewnętrznymi
źródłami danych (np. Facebook, Google Ads, Tableau, Power BI)
możesz zbudować widok 360 stopni
Twojego klienta.
Reaguj na aktualne zachowania użytkownika
Korzystaj z zaawansowanej technologii AI, aby realizować cele na każdym etapie lejka
zakupowego. Dzięki modułowi Einstein możesz reagować na indywidualne potrzeby klienta
w danym
momencie oraz przewidywać trendy rynkowe.
Segmentuj klientów Zaawansowany moduł analizy danych umożliwia budowanie segmentów
nie
tylko behawioralnych.
Możliwość zasilenia systemu danymi zewnętrznymi, w tym z zewnętrznych danych CRM, daje
ogromne możliwości segmentacji bazy i lepszej personalizacji komunikatów.
Automatyzuj
Buduj i planuj ścieżki automatyzacji. Zarówno proste, jak i te bardziej
zaawansowane – tak, aby docierać do każdego użytkownika
zgodnie z jego preferencjami,
w najlepszym czasie i najskuteczniejszym kanałem.
Planuj i buduj content
Za pomocą funkcjonalności content buildera i metody drag & drop, w szybki sposób zbudujesz
i zaplanujesz odpowiednie treści (w tym landing page) bez dużego zaangażowania ze strony
deweloperów i uwzględniając wymagania dla urządzeń mobilnych.
Korzystaj z raportów
Wykorzystując prognozy i raporty zarówno do wsparcia sprzedaży, jak i obsługi
klienta post-sale, osiągniesz zupełnie nowy poziom komunikacji z klientami,
a to przełoży
się bezpośrednio na wyniki w Twojej organizacji.
Zainspiruj się rozwiązaniami Salesforce
dla naszych klientów
Pernod ricard
Komunikacja
dla 13 marek
CRM / MARKETING AUTOMATION / E-MAIL / ANALITYKA
ZAKRES PROJEKTU
Projektowanie i zarządzanie komunikacją CRM & Marketing Automation dla 13 marek grupy
Pernod Ricard, działających w branży o mocnych restrykcjach i borykającej się z wysokim
wskaźnikiem churn
REZULTATY
100+
zaprojektowanych i wdrożonych ścieżek automatyzacji
40K+
personalizowanych wiadomości email miesięcznie
27%
użytkowników odzyskanych dzięki rozwiązaniom anti-churn
Nestle
Digital
CRM 360
CRM / MARKETING AUTOMATION / ANALITYKA
ZAKRES PROJEKTU
Kompleksowe przygotowanie strategii komunikacji CRM dla 7 marek Nestlé oraz integracja
i obsługa technologii Salesforce Marketing Cloud
REZULTATY
1MLN+
spersonalizowanych e-maili miesięcznie
90+
zaprojektowanych i wdrożonych ścieżek automatyzacji
Chcesz poznać więcej możliwości
Salesforce Marketing Cloud?
Napisz do nas
Dziękujemy!
Wiadomość została wysłana
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Więcej informacji