They.pl jest jedną z pierwszych firm w Polsce, która otrzymała
certyfikat Synerise – platformy przetwarzania danych behawioralnych przy użyciu AI
i automatyzacji.
Od blisko 3 lat regularnie uczestniczyliśmy w szkoleniach i warsztatach Synerise, a także
rozwijaliśmy funkcjonalności tworzone zgodnie z naszymi pomysłami i działaniami dla naszych
klientów.
Jako partner Synerise mamy dostęp do innowacyjnych algorytmów sztucznej inteligencji
służących do analizy,
opracowania i realizacji wielokanałowych kampanii marketingowych. Możemy minimalizować
churn rate i maksymalizować satysfakcję użytkowników serwisów naszych klientów.
They.pl wyróżnia się holistycznym i innowacyjnym podejściem do współpracy, a także doświadczeniemi biegłością w obsłudze naszej technologii i sytemu Synerise. To doświadczony partner, który wnosi wartość do biznesu Klientów.
Synerise to wszechstronna, stale ewoluująca platforma danych BDP, idealna do realizacji działań z zakresu - Personalisation, Marketing, Workflow automation, loyalty oraz analytics. Została zaprojektowana do w pełni spersonalizowanej obsługi klient w nowej generacji i generowania wyjątkowego zwrotu z inwestycji.
Kompleksowy
framework
technologiczny
z AI
Przetwarzanie
i wykorzystanie danych
behawioralnych
Własna baza
danych
do analityki Big Data
w czasie rzeczywistym
System „zero-code”
dla użytkownik
w biznesowych
z różnych branż
Ponad 100 klientów
i partnerów na całym
świecie
Dziesiątki
światowych nagród
i wyróżnień: EY,
Microsoft, Rakuten,
Booking.com
Synerise pozwala na tworzenie nieograniczonego obrazu każdego użytkownika w jednym
ekosystemie
omnichannel – niezależnie od tego, w którym momencie styka się on z marką.
W They.pl korzystamy z bogatego zestawu narzędzi Synerise do analizy zachowań użytkowników i kreowania
ich doświadczeń. Koncentrując w jednym miejscu i przetwarzając wielokanałowo ogromne ilości danych,
możemy prowadzić inteligentną, spersonalizowaną komunikację dla światowych marek z branży ecommerce,
handlu detalicznego i innych.
Profil klienta 360
Poznaj lepiej i zrozum użytkowników dzięki ujednoliconemu profilowi klienta 360, który
śledzi ich
zachowania i przechowuje historię aktywności, dane z systemów transakcyjnych oraz 3rd party.
Analiza danych
Zaspokajaj potrzeby indywidualnych użytkowników we właściwym czasie, miejscu i kontekście
dzięki
zaawansowanemu zarządzaniu danymi i wykorzystaniu sztucznej inteligencji.
Analityka behawioralna
w czasie rzeczywizstym
Maksymalizuj swoje wyniki i współczynniki konwersji, wykorzystując potencjał sztucznej
inteligencji oraz zaawansowanej analityki do analizowania efektów swoich kampanii i optymalizacji
działań.
Automatyzacja 360
Planuj i buduj złożone scenariusze kampanii marketingowych zaplanowanych oraz opartych o zdarzenia.
Realizacja kampanii może być wykonana w dowolnych punktach styku z klientem tj. e-mail, www, sms,
call center, facebook. Wykorzystuj dane przechwytywane w czasie rzeczywistym za pomocą dostępnych metod
integracji z systemami zewnętrznymi. Moduł umożliwia realizację scenariuszy lojalnościowych,
grywalizacyjnych.
Raportowanie live
Korzystaj z raportowania live, by budować metryki i statystyki odświeżane i uzupełniane
w czasie
rzeczywistym,
łatwo zarządzać danymi i najnowszymi analizami.
Optymalne doświadczenia klienta
Twórz najlepsze możliwe doświadczenia użytkowników,
tworząc dla nich angażujące programy lojalnościowe i motywacyjne, personalizowane scenariusze promocji
i grywalizacji.
Setup
Koordynujemy i wspieramy proces
wdrożenia technologii
Kampanie Omnichannel
Tworzymy ekosystemy komunikacyjne,
pomagamy osiągnąć efekt synergii
w komunikacji online,
wykorzystujemy pełne
spektrum kanałów (e-mail, SMS, web push,
mobile push, on-site) w jednej platformie
Marketing Automation
Opracowujemy i wdrażamy autorskie,
zaawansowane ścieżki automatyczne,
oparte o dane deklaratywne i
eventy
Rekomendacje AI
Wykorzystujemy rekomendacje produktowe
zasilane AI w kampaniach marketingowych na
stronach WWW i aplikacjach
mobilnych.
BUDOWANIE PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
Zarządzamy komunikacją, budując
zaangażowanie i lojalność użytkowników,
zapobiegając zjawisku
churn
Analityka
Tworzymy dashboardy, segmenty
i metryki do oceny efektywności działań
Obsługujemy aktywności eCRM
na 12 europejskich rynkach.
Tworzymy nowe ścieżki automatyzacji
dla użytkowników, śledzimy ich zachowania we wszystkich kanałach, konsultujemy
i rekomendujemy nowe rozwiązania w zakresie personalizacji oraz automatyzacji działań
marketingowych.
Zarządzamy komunikacją z 3 mln użytkowników w aplikacji mobilnej żappka
Projektujemy i wdrażamy automatyczne
ścieżki komunikacyjne, monitorujemy je
i optymalizujemy. Supportujemy bieżące kampanie direct, tworzymy newslettery
i mobile pushe.
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.