KLIENT:

Do celu wieloma kanałami

Bridgeston

Bazując na modelu Digital Customer Journey, efektywnie zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy kampanię promocyjną akcji „Pasja. Bridgestone”. Dzięki wykorzystaniu autorskiej metody optymalizacji i emisji reklamy dokonaliśmy wyboru odpowiednich mediów i partnerów. Wykorzystaliśmy w tym celu reklamy displayowe, reklamy w social media, e-mail marketing, e-PR i content marketing.



Bridgeston
ZAKRES DZIAŁAŃ:

Planowanie i zakup mediów Performance marketing Kampanie 360 Display RTB
Social media Content marketing Blogosfera Influencer marketing ROPO Marketing
E-mail marketing eCRM Konkursy Afiliacja Kreacja Development Marketplaces



EFEKTY DZIAŁAŃ DLA BRIDGESTONE:

120 000 000

wyświetleń reklam displayowych

Content marketing

Kampanie 360

Social media, Facebook

Minisite




Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji