Urządzamy kampanie offline i online

Avis

Wykorzystanie zróżnicowanych kanałów przekazu przynosi najlepsze efekty. Przekonaliśmy się o tym, tworząc kampanię 360° dla największej polskiej grupy meblarskiej Black Red White. Przeprowadziliśmy wiele akcji promocyjnych, których nadrzędnym celem był wzrost ruchu w wybranych sklepach stacjonarnych. Wszystkie działania połączyliśmy ideą kreatywną BRW #OdNowa.

Przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy również strategię działań content marketingowych, m.in. blog inspirujący Polaków do stylowego urządzania swojej przestrzeni.

Avis
ZAKRES DZIAŁAŃ:

Digital media Kampanie 360 Performance marketing E-commerce Growth SEO
Social media Content marketing Blog Konkursy Facebook Instagram
Influencer marketing Blogosfera E-mail marketing Print BTL ROPO Marketing

EFEKTY DZIAŁAŃ DLA BLACK RED WHITE:

50 000

odbiorców każdego dnia

Kampanie BTL

Performance marketing

Social media - Facebook, Instagram

Kampanie online, display

Content marketing, blog




Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji