KLIENT:

Performance, na którym rośnie sprzedaż

Avis

Dla marki ZIEMOVIT z grupy Ciech Sarzyna przeprowadziliśmy kampanię mającą na celu wzrost sprzedaży oraz świadomości brandu. Na landing page’u zaprezentowaliśmy aktywację konkursową wspieraną kampanią w kanałach: search, display, social i mediach afiliacyjnych. Efekty? Zobaczcie sami.


Ciech
ZAKRES DZIAŁAŃ:

Digital media Kampanie 360 Performance marketing SEM Display
Influencer marketing Blogosfera E-mail marketing Akcje specjalne
Content marketing Social ads Landing pages





EFEKTY DZIAŁAŃ DLA CIECH:

50 000

odbiorców każdego dnia

Social Media

Landing Page




Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji