KLIENT:

Obracamy się w towarzystwie digitalu

Bridgeston

Firestone to dynamiczna, młoda duchem marka, która nie boi się wyzwań. W kampaniach sprzedażowych i wizerunkowych sięgnęliśmy więc po wiele niestandardowych aktywacji. Eventy podczas Open’er Festival, działania z udziałem influencerów, konkursy wspierające akcję… A my jeszcze nie powiedzieliśmy ostatniego słowa.



Bridgeston
ZAKRES DZIAŁAŃ:

Planowanie i zakup mediów Performance marketing Kampanie 360 Display RTB
Social media Content marketing Blogosfera Influencer marketing ROPO Marketing
E-mail marketing eCRM Konkursy Kreacja Development Marketplaces


EFEKTY DZIAŁAŃ DLA FIRESTONE:

45 000

unikalnych wejść na stronę konkursową

Firestone HEADLINERS OF TOMORROW film

Kampania display

Landing page

Social media, Facebook, współpraca z blogerami









Display




Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji