KLIENT:

Social media na prowadzeniu

Marka Peugeot stawia na innowacje. Podążając w tym kierunku, stworzyliśmy dynamiczną komunikację w social media, która angażuje użytkowników. Wspólnie z marką wypracowaliśmy także guidebooka wskazującego optymalną drogę komunikacji w social media wśród dealerów marki.

Peugeot
Peugeot
ZAKRES DZIAŁAŃ:

Content marketing Social media Social ads Facebook Instagram Twitter
Influencer marketing Blogosfera User-generated content Konkursy eCRM

Social media marketing


Content, Social Media Guideline


Mailing





Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji