They.pl z obsługą Pracuj.pl w zakresie content marketingu
Agencja digital marketingu They.pl w ramach współpracy zajmuje się strategią optymalizacji i rozbudowy treści w obszarze domeny Pracuj.pl. Odpowiedzialna jest również za dbałość o wysoką jakość treści, zarówno edukacyjnych, jak i poradnikowych, które pojawiają się na platformie.
W 2020 roku będziemy kontynuować współpracę dla marki Orange, oferującej rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju. Nasze działania obejmą kompleksowe usługi z zakresu content marketingu.
Agencja digital marketingu They.pl kontynuuje współpracę z Centrum Medycznym ENEL-MED obejmującą kompleksowe działania z zakresu SEO oraz content marketingu.
Agencja They.pl odpowiedzialna za kampanię nowych produktów Lirene
Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet. Marka w swoich komunikatach podkreśla, jak ważna w procesie produkcji staje się troska o środowisko naturalne. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl.
Agencja They.pl odpowiedzialna za przygotowanie plebiscytu Lirene
24 października br. rozpoczęła się I edycja Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura., w którym marka wyróżni najciekawsze proekologiczne inicjatywy, projekty i firmy prowadzone przez kobiety. Agencja They.pl odpowiada za przygotowanie konceptu i obsługę projektu w digitalu.
Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła współpracę z marką Crocs™
Do grona klientów They.pl dołączyła marka Crocs™. Współpraca obejmuje prowadzenie zintegrowanych działań marketingowych online oraz sprzedaży w kanale digital.
Do grona klientów They.pl – agencji digital marketingu – dołącza nowy klient. Agencja odpowiada za stworzenie strategii oraz przeprowadzenie kampanii digital marketingowej promocji konsumenckiej dla firmy VELUX, producenta okien dachowych, rolet i markiz.
They.pl z wygraną przetargu na międzynarodową obsługę Miss Sporty
Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła współpracę z Miss Sporty, marką oferującą kosmetyki kolorowe. Do zadań agencji należy obsługa kreatywna marki w Europie.
They.pl z 3 nominacjami w konkursie Google Premier Partner Awards 2018
Agencja digital marketingu They.pl zdobyła 3 nominacje w prestiżowym konkursie Google. Wśród wszystkich zgłoszeń z regionu EMEA kampanie They.pl zostały docenione w kategoriach: Display Innovation, Video Innovation oraz Mobile Innovation.
Adrianna Kubik-Przybył, pełniąca dotychczas funkcję content marketing directora w They.pl, dołączyła do zarządu spółki. W nowej roli pokieruje obszarem kreacji, strategii i content marketingu.
Agencja digital marketingu They.pl odpowiada za obsługę digital 360⁰ (komunikacja i performance) marki oferującej profesjonalne farby i systemy ociepleń.
Agencja digital marketingu They.pl została nominowana do nagrody głównej w kategorii „Social Media”. Wyniki najważniejszego europejskiego konkursu branży digital marketingu zostaną ogłoszone 23 maja podczas uroczystej gali w Mediolanie.
They.pl na podium EMEA Google Premier Partner Awards 2017
Agencja digital marketingu They.pl znalazła się wśród trzech najlepszych agencji marketingowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w kategorii Video Innovation Award. W tym roku Google docenił aż 4 kampanie zrealizowane przez zespół agencji.
They.pl z 4 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017
Agencja digital marketingu They.pl znalazła się na liście nominowanych w prestiżowym konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA. Uznanie ekspertów Google i nominacje zdobyły 4 kampanie They.pl.
They.pl zaprasza na relację z Cannes Lions na swoim festiwalowym live blogu
Agencja digital marketingu They.pl zaprasza do śledzenia swojego festiwalowego live bloga, na którym zwyciężczynie Young Creatives Open – Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz – będą relacjonować festiwal Cannes Lions 2017.
Agencja They.pl wygrała przetarg na komunikację Black Red White. Będzie odpowiadała za stworzenie nowej strategii obecności marki w kanale digital, w oparciu o platformę komunikacji „Dziękujemy, że tworzysz dom”. W przetargu wzięło udział pięć agencji.
Agencja digital marketingu They.pl nawiązała współpracę z marką ZIEMOVIT należącą do firmy CIECH Sarzyna. W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za obsługę marki w zakresie marketingu internetowego.
GO Sport Polska i agencja social media Lyrebird z pierwszym Kołem Fortuny live dla marki sportowej w Polsce
Marka GO Sport Polska i agencja social media Lyrebird przygotowały akcję live Koło Fortuny, w której dzięki swojemu zaangażowaniu użytkownicy mogli odkryć noworoczne postanowienie. Działania przełożyły się na rekordową liczbę reakcji i znaczny wzrost zasięgu organicznego.
Wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika.
Więcej informacji