Być kobietą... w kampanii reklamowej. Adrianna Kubik dla Magazynu Online Marketing
Jak polskie marki przełamują tematy tabu związane z kobiecym zdrowiem i ciałem? W najnowszym wydaniu Magazynu Online Marketing ukazał się ekspercki artykuł Adrianny Kubik o kampaniach reklamowych skierowanych do kobiet.
Czy content marketing może wpływać na rzeczywistość? Tak – i są marki, które robią to naprawdę dobrze! W najnowszym numerze magazynu „Marketing w Praktyce” Adrianna Kubik – Business Director & Board Member w They.pl – pokazuje, jak niektóre działania reklamowe przełamują tabu kobiecego ciała.
Marketerzy bardzo często w swoich działaniach pomijają osoby z grupy wiekowej 50+. Tymczasem jest to jedna z liczniejszych grup społecznych, tak w społeczeństwie, jak w internecie. Co więcej, z każdym rokiem liczby te będą się powiększać!
Sylwia Markiewicz, Deputy Social Media Director w They.pl, opowiada na portalu Nowy Marketing o tym, jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników social mediów oraz sprawić, żeby marka efektywnie wyróżniała się na tle innych.
Mikołaj Salecki, Digital Media and Performance Marketing Director w They.pl, opowiada w Magazynie Online Marketing Polska o punktach styku klienta z marką w kanałach online oraz o modelowaniu działań bazujących na customer journey.
Monika Pikor, PR & Influencer Marketing Senior Specialist w They.pl, w najnowszym numerze magazynu Nowa Sprzedaż opowiada o tym, w jaki sposób influencer marketing pomaga w budowaniu zaufania do marki.
Mikołaj Salecki, Digital Media & Performance Marketing Director w They.pl, w najnowszym numerze magazynu E-commerce opowiada o tym, jak skutecznie dotrzeć online do rolników i zachęcić ich do zakupu środków ochrony roślin, na przykładzie case study Grupy Azoty.
Adrianna Kubik-Przybył, business director w They.pl, w najnowszym numerze magazynu Online Marketing opowiada o pięciu sposobach na budowanie marki online, zaczerpniętych prosto ze świata Digital Native Vertical Brands.
Adrianna Kubik-Przybył, business director w They.pl, opowiada o tym, jak będą wyglądały zakupy przyszłości, oraz jak skutecznie budować komunikację z pokoleniem cyfrowych tubylców, na portalu galeriehandlowe.pl.
Przy wyborze influencerów do kampanii najlepszym rozwiązaniem będzie branie pod uwagę zarówno danych mierzalnych, jak i wykonanie samodzielnej analizy jakościowej.
They.pl dla Marketera+: Jak tworzyć skuteczny content w czasach nadpodaży treści?
Adrianna Kubik-Przybył, business director w They.pl, w najnowszym numerze magazynu Marketer+ wyjaśnia, w jaki sposób zoptymalizować proces dystrybucji i promocji treści.
They.pl dla portalu PRoto: jak korzystać z analityki danych?
Mikołaj Salecki, digital media & performance marketing director w They.pl odpowiedział na pytania portalu PRoto.pl na temat powiązań big data i PR-u oraz wskazał, jak należy korzystać z analizy danych.
Jak skutecznie sprzedawać w dobie wszechkanałowości?
Omnichannel to jedno z najważniejszych pojęć panujących aktualnie w sektorze retail. Stało się jednocześnie „świętym Graalem” współczesnej sprzedaży. Odzwierciedla nie tylko aktualne trendy, ale i odpowiada na potrzeby współczesnego, klienta, który oczekuje od marki m.in. spójnej komunikacji we wszystkich możliwych kanałach. Odpowiednio zaimplementowana strategia „wszechkanałowa” pozwala osiągać ponadprzeciętne obroty, a dodatkowo buduje pozytywne doświadczenie konsumenta.
Spragnieni wirtualnych zakupów. O związku konsumentów z markami e-commerce
Postawy zakupowe Polaków coraz bardziej sprzyjają sprzedawcom internetowym. Jednak wciąż duża grupa konsumentów pozostaje niezagospodarowana. Dlatego zamiast osiadać na laurach, warto rozwinąć swoje dotychczasowe działania w wielu obszarach, tak by stać się love brandem w e-commerce.
Instagram angażuje bardziej niż Facebook. Jak wykorzystać to w promocji marki?
Do niedawna Instagram w budżetach marketingowych był zaledwie "przystawką" do Facebooka, które nie mogło zabraknąć. Dzisiaj, mimo że zasięgiem nadal nie może się z nim równać, coraz częściej deklasuje go potencjalnym zaangażowaniem. Według badań SocialBakers ogólna liczba reakcji (lajków, udostępnień, komentarzy) na profilach firmowych jest na Instagramie średnio trzy razy większa niż na Facebooku.
Multiscreening i prędkość ładowania się stron kluczowe według Google dla mobilnego e-commerce
Wpływ multiscreeningu na zakupy internetowe i działania marketingowe w sieci oraz znaczenie prędkości ładowania się stron i aplikacji dla poziomu transakcyjności - to niektóre zagadnienia z zakresu mobilnego e-commerce omawiane podczas tegorocznego Google Partner Summit. Opisuje je Mikołaj Salecki z They.pl.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak zamienić świeżo zapisanego do Twojej bazy newsletterowej odbiorcę w lojalnego klienta i sprawić, by ten proces płynnie oraz jak najbardziej naturalnie? Ten artykuł podpowie Ci, jak tego dokonać, a także wyjaśni, czym jest lead nurturing i jak umiejętnie zastosować go w swoich działaniach e-mail marketingowych.
Czy analityka cyfrowa to sposób na zdobycie przewagi biznesowej
Żyjemy w złotych czasach dla analityki internetowej. Klasyczne metody analityczne w połączeniu z nowoczesnymi technologiami pozwalają na wyciąganie wniosków wpływających na działania firmy. Jakich metod analizy danych użyć i jak właściwa interpretacja wyników może przełożyć się na decyzje biznesowe?
MIXX Awards 2017 - jak oceniają zgłoszenia sami nominowani?
Gala rozdania nagród Mixx Awards 2017 odbędzie się 30 listopada. W związku z tym zapytaliśmy nominowanych w konkursie, jak oceniają oni swoją kategorię i pozostałe zgłoszenia, a także dlaczego uważają, że to właśnie ich projekt powinien wygrać.
Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność
Współczesny klient jest wymagający. Oczekuje spójnej komunikacji we wszystkich możliwych punktach styku. Dlatego wykorzystanie nowoczesnego podejścia do komunikacji z konsumentem pozwala zwiększyć sprzedaż i zbudować cenne relacje w ramach strategii omnichannel.
W jaki sposób przeprowadzić transformację działań marketingowych w organizacji, aby sprostać wymaganiom nowoczesnej sprzedaży w cyfrowym świecie oraz rosnącym oczekiwaniom klientów?
Czym jest e-marketing? Jaka jest jego definicja? Aby przybliżyć wam to i wiele innych zagadnień stworzyliśmy encyklopedię pojęć marketingowych. Poniżej kolejne hasło.
Wykorzystanie social mediów do promocji marek alkoholowych
Ustawa o wychowaniu w trzeźwości zabrania reklamowania większości wysokoprocentowych produktów alkoholowych. Piwo, choć z pewnymi ograniczeniami, można reklamować w mediach tradycyjnych a nawet na billboardach. Wódka, wino czy whisky nie mają takiego komfortu. Mogą natomiast korzystać z social mediów. I robią to bardzo dobrze.
Polacy w końcu mogą być dumni ze swojej drużyny i to nie tylko z powodu sukcesów na boisku. Dziś wizerunek naszego sportowca jest tak samo cenny, jak jego talent.
Wszyscy wiemy, że konsumenci coraz więcej treści video oglądają w sieci. 2.7 miliona użytkowników Twittera oglądało live-streaming z rozdania Złotych Globów. Badania Google pokazują, że to nie tylko forma spędzania czasu, ale video online jest świetnym nośnikiem treści marketingowych dla influencerów i marek. Co to oznacza dla małych i średnich biznesów? I jak przekuć tę informację w sukces?
Wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika.
Więcej informacji